text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

امیدوارم با حضور دکتر لعیا جنیدی برای جامعه حقوقی قدم‌های مثبتی برداشته شود

دیده بان هشتم : عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز انتصاب دکتر لعیا جنیدی به عنوان معاون حقوقی رییس جمهور را به همه خانم‌ها به ویژه حقوقدانان تبریک گفت.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، بهشید ارفع‌نیا با اشاره به اینکه بیش از 10 سال است دکتر لعیا جنیدی را می‌شناسد، گفت: در حدی که وقت ایشان اجازه دهد به صورت مداوم با ایشان رفت و آمد داشته‌ام. همانطور که چهره و برخورد ایشان نشان می‌دهد در واقعیت نیز بسیار مهربان، ساده، همراه و فرهیخته هستند. ایشان در دانشگاه تهران تدریس می کنند و همیشه به دنبال علم و دانش هستند و از نظر اجتماعی هم مشاغل متعددی داشتند.
عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان کرد: انتظار همه ما به‌ویژه خانم‌ها و حتی آقایان این بود که تعدادی از وزرا از میان خانم‌ها انتخاب شوند زیرا صحبت‌ها مبنی بر این بود که ممکن است حدود 4 نفر از وزرای پیشنهادی خانم باشند. علاوه بر دکتر جنیدی صحبت از انتخاب خانم داوودی هم به عنوان وزیر مطرح بود که متاسفانه هیچ کدام به عنوان وزیر انتخاب نشدند.
وی افزود: البته قطعا معاونت ریاست جمهوری کمتر از وزرات نیست و حتی شاید از جهتی بالاتر هم باشد علی الخصوص که معاونت در حوزه حقوقی است. امیدوار هستم و اطمینان دارم که دکتر جنیدی در سمتی که برای ایشان تعیین شده موفق خواهند بود؛ زیرا تاکنون هر کاری که مسئولیتش به ایشان سپرده شده، بسیار خوب و عالی به نتیجه رسیده است.
ارفع نیا با بیان اینکه امیدوار است بر اساس این انتخاب  برای جامعه حقوقی هم قدم‌های مثبتی برداشته شود به این دلیل که ایشان یک شخص حقوقی هستند، اظهار کرد: انتصاب دکتر جنیدی به عنوان معاون حقوقی ریاست جمهوری را به همه خانم ها به ویژه حقوق دانان تبریک می گویم و امیدوارم ایشان در تمام وظایفی که به عهده‌شان نهاده می شود موفق باشند.
ایسنا
منتشر شده در یکشنبه, 22 مرداد 1396 09:53
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش