Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : نشست هم‌اندیشی کانون وکلای دادگستری مرکز با مسئولان رسانه‌ها با هدف تعامل نوین برگزار شد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، این نشست با هدف بررسی نقش روابط عمومی در توسعه پایدار، فرصت‌ها و چالش‌های اطلاع‌رسانی حرفه‌ای، استفاده از خدمات و توانمندی‌های کانون و ارتباطات موثر با اهالی رسانه و با حضور دکتر امیر حسین آبادی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، نمایندگان کمیسیون روابط عمومی کانون و تعدادی از صاحب‌نظران و مسئولان رسانه در حوزه ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.
حسین آبادی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی وقفه اصحاب رسانه در راستای رسالت ارزشمند خود، گفت: سال‌هاست با رسانه‌ها ارتباط خوبی داشته و دارم، اما نیازمند ارتباطی زیرساختی، هدفمند و دوسویه بین کانون وکلا و رسانه‌های کشور هستیم. 
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند به ارتقای جایگاه وکلا در افکار عمومی کمک کنند و صد البته در جهت اطلاع رسانی در زمینه مبارزه با تخریب چهره وکیل که در این سال ها متوجه وکلا بوده می توانیم از جامعه رسانه‌ای کشور در جهت صیانت از مقام شامخ وکیل کمک بگیریم.
وی افزود: در حال حاضر کانون وکلا با ارایه خدمات رایگان مشاوره‌ای در مجتمع های قضایی و همچنین استقرار در مراکزی که مراجعین به دستگاه قضا نیاز به کسب اطلاعات و کمک دارند، اقدامات قابل تاملی داشته که اطلاع رسانی دقیق و همه جانبه در صورت همراهی اصحاب رسانه با کانون وکلا ممکن خواهد شد. 
در ادامه نشست، مجید طلیمی مشاور عالی رسانه ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها به عنوان مهم ترین ابزار در توسعه پایدار، اظهار داشت: روابط عمومی نوین، پرچم دار توسعه فرهنگ و آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین یافته اند و هم اندیشی های تخصصی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند در خور شأن و منزلت وکیل در ایران اسلامی امروز طراحی و تدبیر شود.
تعامل سازنده با رسانه ها جهت تبیین حقوق شهروندی، کمک به افزایش دانش حقوقی اقشار جامعه و همچنین ضرورت اطلاع رسانی دقیق تر از خدمات کانون از جمله مواردی بود که ضرورت آن از سوی مسئولان رسانه‌ای در جلسه طرح شد. در پایان این نشست، تداوم این جلسات با حضور مدیران ارشد کانون و رسانه‌های تاثیر گذار کشور به عنوان راهکاری برای ایجاد تعاملی سازنده بین کانون وکلا  و رسانه‌های کشور مورد تاکید قرار گرفت.
ایسنا
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش