Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : مدیرکل حقوقی شهرداری تهران گفت: با پیگیری اداره کل حقوقی شهرداری تهران و با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری اپراتورهای تلفن همراه و شرکت های مخابراتی برای نصب دکل ها ملزم به اخذ مجوز از شهرداری شدند.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سیدمحمد  طباطبایی نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی برخی از شهرها ازجمله کلان شهر تهران، طی مصوبه شماره 5/217/94/4 موضوع دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اپراتورهای تلفن شهر ملزم به رعایت ضوابط شهرسازی در خصوص نصب سایت، آنتن و دکل در شهر تهران هستند.

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران  اظهار کرد: با توجه به شکایت مطرح شده در دیوان عدالت اداری، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نیز طی دادنامه شماره 209 بر لزوم اخذ مجوز از شهرداری از سوی این اپراتورها تأکید کرده است.

این مقام مسئول در شهرداری تهران با اشاره به گزارش های متعدد مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی اپراتورهای تلفن شهر و شرکت‌های مخابراتی در احداث و نصب آنتن‌ها و تجهیزات مخابراتی برخلاف اصول و ضوابط شهرسازی، فنی و بهداشتی در معابر و پشت بام برخی از اماکن و ساختمان‌ها و شکایات متعدد مردمی، متذکر شد: با توجه به مباحث مطروحه مراتب از سوی شهرداری‌های مناطق به کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها ارسال و آراء متعددی از سوی این کمیسیون مبنی بر جمع آوری تجهیزات غیرمجاز و لزوم رعایت اصول و ضوابط فنی و شهرسازی و بهداشتی صادر شد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: با توجه به شکایت اپراتورهای تلفن شهر در دیوان عدالت اداری و با توجه به تبیین مشکلات در لوایح ارسالی و مستند های مربوطه، آراء متعددی از سوی شعب بدوی و تجدید نظر دیوان مبنی بر رد شکایت اپراتورها و تأیید آراء کمیسیون ماده صد صادر و مراتب جهت اجرا به مناطق 22گانه شهرداری ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش