text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

تهیه شناسنامه برای معابر و گذرهای تهران

دیده بان هشتم : مدیرکل حقوقی شهرداری تهران از تهیه شناسنامه (سند) برای املاک عمومی شهرداری از قبیل کلیه گذرها، معابر، شوارع، فضای سبز و پارک های شهر تهران خبرداد.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سید محمد طباطبائی نژاد با بیان این خبر گفت: این جلسه به منظور هم اندیشی و هماهنگی و اتخاذ روش واحد در خصوص نحوه تبیین اجرای ماده 9 قانون جامع حد نگار(کاداستر) به منظور ارائه تمام مستندات و اطلاعات توصیفی املاک متعلق به شهرداری تهران از جمله مشخصات ثبتی کاربری و نقشه مختصات جغرافیایی املاک مذکور به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور فراهم کردن زمینه تهیه نقشه کاداستر و مالاً صدور سند املاک خصوصی و عمومی شهرداری برگزار شد.

طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه این جلسه با حضور نماینده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و نمایندگان حوزه های مرتبط با موضوع از جمله سازمان املاک و مستغلات، سازمان فناوری و اطلاعات، سازمان بازرسی، حراست کل، اداره کل تشخیص و وصول درآمد در محل اداره کل حقوقی برگزار شد، افزود: ماده 9 قانون جامع حدنگار (کاداستر) در راستای صیانت از حقوق عمومی و تثبیت املاک متعلق به شهرداری و همچنین فراهم کردن مقدمات تهیه شناسنامه(سند) برای املاک عمومی شهرداری(اعم از املاک اختصاصی و عمومی از قبیل کلیه گذرها، معابر، شوارع و فضای سبز و پارک ها اجرا می شود.

این مقام مسئول در شهرداری تهران بر اهمیت اجرای قانون مذکور، در راستای جلوگیری از تعرض به حقوق عمومی و به ویژه املاک متعلق  به شهرداری تهران، تأکید کرد.

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در این جلسه ، نمایندگان سازمان فناوری و اطلاعات و اداره کل درآمد آمادگی کامل حوزه های متبوع خود را جهت ارائه آمار و اطلاعات کلیه املاک متعلق به شهرداری در راستای اجرای قانون مذکور اعلام کردند.

طباطبائی نژاد در پایان  تصریح کرد: نماینده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز بر هماهنگی بیشتر حوزه های مختلف شهرداری تهران در راستای اجرای مفاد قانون جامع حد نگار(کاداستر) تاکید داشته و در نهایت مقرر شد سازمان املاک و مستغلات و سازمان فناوری و اطلاعات نقشه های توصیفی و جانمایی املاک متعلق به شهرداری را بر اساس مدارک و مستندات تهیه شده در اختیار سازمان ثبت قرار دهند.

مهر

منتشر شده در شنبه, 27 آبان 1396 13:16
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش