text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

انتقاد سالاری به ابطال مصوبات شورای شهر توسط دیوان عدالت اداری

دیده بان هشتم : رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به ابطال مصوبات شورا توسط دیوان عدالت اداری انتقاد کرد.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جریان شصتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لغو و ابطال مصوبات شورای شهر تهران توسط دیوان عدالت اداری اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که در ماه‌های اخیر تعدادی از مصوبات شورا توسط این مجموعه لغو و ابطال می‌شود.

وی ضمن انتقاد از اینکه اقدامات توسط دیوان عدالت اداری بیان کرد: به نظر می‌رسد که باید ریاست شورای شهر تهران جلسه‌ای را با رئیس قوه قضائیه برای هماهنگی بیشتر برگزار کند.

سالاری گفت: ما در ابتدای شورای پنجم جلسه‌ای را با رئیس جمهور و رئیس مجلس برگزار کردیم اما متاسفانه هنوز موفق به برگزاری جلسه با رئیس قوه قضائیه نشده‌ایم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره مجدد به لغو و ابطال مصوبات شورای شهر تهران توسط دیوان عدالت اداری گفت: با این روند نمی‌توان شهر را اداره کرد و قاعدتا ما با مشکل روبرو خواهیم شد.

به گزارش تسنیم، محمد میرلوحی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز ضمن تاکید بر صحبت‌های سالاری بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که دیوان عدالت اداری اقدام به لغو و ابطال مصوبات شورا می‌کند و در این زمینه نگرانی‌های زیادی وجود دارد.

وی اخذ عوارض از تابلوهای تبلیغاتی و ابطال آن توسط دیوان عدالت اداری را یکی از اقدامات این مجموعه دانست و گفت: سایر مصوبات شورا نیز توسط دیوان عدالت اداری ابطال شده که نگرانی‌ها در این زمینه افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به پرونده باغات و احکامی که در سال‌های داده شده اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد که این احکام که طی 4 سال گذشته توسط دیوان عدالت اداری حکم داده شده است برای اطلاع افکار عمومی منتشر شود.

به گزارش تسنیم، محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با اشاره به درگذشت ناصر چشم‌آذر گفت: وی هنرمندی بود که بیش از 5 دهه در عرصه موسیقی کشور تلاش کرد و آثار جاودانه‌ای را به جا گذاشت.

وی ضمن تسلیت به خانواده ناصر چشم‌آذر و دوستان وی بیان کرد: این هنرمند گرانقدر امروز با حضور دوستانش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

منتشر شده در یکشنبه, 16 ارديبهشت 1397 11:40
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش