Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
سایت حقوقی
به گزارش پایگاه خبریدیده بان هشتم به نقل از تابناک، حمید رضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 متولد دوم اسفند ماه سال 1338 و دارای 2فرزند ذکور است و در رشته مهندسی صنایع موفق به اخذ مدرک دکتری شده است که در رزومه خود، علاوه بر نمایندگی و فعالیت در امور فرهنگی، آموزشی و پرورشی، سابقه حضور در جهاد سازندگی مرکز تحقیقات مهندسی جنگ را هم دارد.

مردم اصفهان  برای چهارمین بار در انتخابات دوره دهم مجلس نیز حمیدرضا فولادگر را انتخاب کردند، این موضوعات باعث شد در آستانه نوروز 95 با این نماینده مردم در مجلس نهم گفت وگویی عیدانه داشته باشیم، که مشرووح آن به شرح زیر است:

آقای فولادگر، با توجه به اینکه کمتر از یک ماه است که انتخابات مجلس را پشت سر گذاشته ایم، اگر موافق باشید ابتدای گفت وگو را از تبلیغات انتخاباتی شروع می کنیم.

چه میزان برای انتخابات هزینه کردید؟

هزینه انتخاباتی من زیاد نشد و به جای تبلیغات هزینه بر، همانند پوستر، تلاش شد با استفاده از شبکه های مجازی و ارتباطات چهره به چهره تبلیغ شود. تبلیغات را بر اصل صرفه جویی تنظیم کردم، و تقریبا هزینه تبلیغات انتخاباتی زیر 100 میلیون شد.در شهر اصفهان رقابت سنگین و تبلیغات اخلاقی بود .

مجلس ششم اوج افراطی گری سیاسی بود

از بین 5 منتخب شهر اصفهان من بیشترین میزان رای را اخذ کردم، که از 5 منتخب 2 تن اصولگرا و 3 تن اصلاح طلب هستند.

با وجود فضای رقابتی شدید تمام جریانات سیاسی در چارچوب نظام وارد عرصه انتخابات شدند، بنابر فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تمامی گروه ها حتی کسانی که با نظام مشکل دارند، در انتخابات حضور یابند، انتخابات پر شوری داشتیم.

مجلس ششم اوج افراطی گری سیاسی بود که دیگر تکرار نخواهد شد، البته ما هوشیاری لازم را خواهیم داشت و با هر شخصی که ساختارشکنی کند و آرمان های نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد مقابله خواهد شد.

مجلس آینده به طور قطع یک فراکسیون اصولگرا و یک فراکسیون اصلاح طلب دارد و ممکن است یک فراکسیون سومی از نمایندگان مستقل و یا اعتدال تشکیل شود.

با توجه به اینکه آقای رضا رحمانی رییس کنونی کمیسیون صنایع و معادن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکرده اند، شما برای ریاست این کمیسیون برنامه ریزی دارید؟

باید با نمایندگانی که وارد این کمیسیون می شوند صحبت و مشورت کرد، البته هیچ وقت برنامه ریزی ای در این زمینه حتی برای نمایندگی نداشته ام و تنها بر اساس احساس مسئولیت و اشتیاق خدمتگزاری مردم وارد مجلس شده ام، من 2 دوره ریاست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی را برعهده داشتم و هر جا و در هر سمتی که توانایی فعالیت و ارائه خدمت داشته باشم  حضور پیدا می کنم، البته  از آنجا که کمیسیون صنایع و معادن یکی از کمیسیون های مهم مجلس است به ریاست این کمیسیون فکر می کنم.

در اذهان عمومی شائبه ای در مورد حقوق نمایندگان وجود دارد، یک نماینده مجلس چقدر حقوق می گیرد؟

حقوق ما بر اساس قانون خدمات کشوری پرداخت می شود، که حدود 4 و نیم میلیون است، البته مبلغی به عنوان مخارج سمت نمایندگی به نمایندگان اختصاص پیدا می کند که این مبلغ به تناسب حوزه های انتخابیه متفاوت است و این مبالغ دیگر جزء حقوق نمایندگان محسوب می شود بلکه نمایندگان به واسطه مشغله فراوان باید از نیروهای کمکی استفاده کنند، که این مبلغ به آنها پرداخت می شود.نمایندگان حق ماموریت و اضافه کاری ندارند.

مهمترین تصمیم مجلس در سال 94 تصویب قانون رفع موانع تولید بود

مهم ترین رویداد داخلی کشور در سال 94 چه بود؟

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و حضور پر شکوه مردم در انتخابات 7 اسفند مهم ترین رخداد داخلی کشور در سال 94 بود، مردم با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در طول 2 هفته در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب و  همچنین انتخابات پر شکوه و با عظمت شرکت کردند، که بسیار ارزنده است.

اتفاقات مهم سال 94 از نظر آقای فولادگر؟ 

در عرصه سیاست خارجی پذیرش حقانیت ایران در پرونده هسته ای توسط 1+5 که از اصل برجام مهم تر بود، رخداد مهم کشور در سال 94 است که ناشی از صبر و استقامت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای بود.

مهمترین تصمیم مجلس در سال 94 تصویب قانون رفع موانع تولید بود که با همکاری خوب مجلس و دولت میسر  و طرح تولید ملی مجلس با لایحه خروج از رکود دولت منجر به تصویب قانون رفع موانع تولید شد که تصویب این قانون آثار اقتصادی و اجتماعی دارد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس دهم به فعالیت خود ادامه می دهد؟

وجود کمیسیونی همانند کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای رشد اقتصادی ضرورت دارد، از آنجا که مسائل اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد و چند سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت اقتصاد به عناوین اقتصادی نامگذاری شده است، فعالیت این کمیسیون برخلاف تمامی کمیسیون های ویژه ادامه داشته است.

اعضای این کمیسیون 15 نفره چهره های شاخص اقتصادی مجلس هستند، که تمامی آنها دغدغه اقتصادی  و اجرای کامل سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری دارند، البته می توان نام این کمیسیون را بنابر ضرورت تغییر داد و یا پس ازمدتی این کمیسیون را دائمی کرد.
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش