text1

جمعه, 31 فروردين 1403-

جلوگيري از بي عدالتي ، وظيفه دستگاه قضا

 
رئيس كل دادگستري استان تهران گفت: وظيفه دستگاه قضايي جلوگيري از بي عدالتي ها در جامعه است.
 
سایت حقوقی
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از روابط عمومي دادگستري استان تهران، غلامحسين اسماعيلي در مراسم معرفي رئيس جديد دادگستري شهرستان قدس با تبريك فرا رسيدن ماه رجب با اشاره به نامگذاري سال 1395 از سوي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) به اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل افزود: براي غلبه بر مشكلات كشور و به تبع آن اين شهرستان در ابعاد مختلف، تبعيت از شعار فوق و عمل كردن به آن است.
وي افزود: ضرورت دارد با كار و تلاش جهادگونه موجبات بالندگي كشور و شهرستان را فراهم كنيم تا به هدف اساسي كه همان خدمت به مردم است برسيم؛ مردمي كه هر زمان نظام و انقلاب به آنها نياز پيدا كرده با تمام توان در همه صحنه ها حضور يافته و مشاركت نموده است.
وي گفت: لازم است اين حضور پرشور مردم را با انجام خدمات صادقانه جبران كنيم كه از جمله اين خدمات، تلاش در جهت اجراي عدالت در جامعه است تا شاهد پيشرفت در معيشت مردم باشيم.
اسماعيلي ادامه داد: مطمئناً از ثمرات ارزشمند اجراي عدالت بي نيازي مردم است چرا كه خداوند نيازهاي مردم را در زمين، آسمان، دريا و انديشه و عقل آدمي به وديعه گذاشته است پس هرجا محروميت و نيازي مشاهده شود بايد توجه كنيم كه عدالت قطعاً رعايت نشده است.
وي تصريح كرد: اجراي عدالت بدواً وظيفه همه آحاد مردم است در عرصه هاي مختلف از قبيل خانواده در برخورداري اجتماعي و سپس نوبت مي رسد به كارگزاران و مسئولان نظام كه قدرت و امكانات در اختيار آنان قرار دارد؛ لكن در جايي كه برخي از شهروندان يا متوليان امور به عدالت رفتار نكردند در آنصورت دستگاه قضايي وظيفه دارد جلوي بي عدالتي ها را در جامعه گرفته و عدالت از دست رفته را احيا كند.
رئيس كل دادگستري استان تهران، گفت: رسالت اصلي عدليه حمايت از عدالت پيشه گان و حفظ عدالت در جامعه است. بركات اجراي عدالت بي شمار است.
اسماعيلي تأكيد كرد: بهترين كمك مردم و مسئولان براي تحقق كامل شعار سال، همانا اجراي عدالت خواهد بود؛ همه ما به نوبه خود در قبال اين شعار مسئوليت داريم و بايد با تمام وجود براي تحقق اين هدف مقدس تلاش كنيم.
بر اساس اين گزارش در اين مراسم با اهداء لوح تقدير و هدايايي از خدمات صادقانه حسين كريمي نژاد تقدير بعمل آمد و شهرام برامكي كه پيش از اين در سمت معاون قضايي رئيس كل دادگستري استان بوشهر و رئيس شوراهاي حل اختلاف انجام وظيفه مي كرد با دريافت ابلاغ قضائي به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان قدس رسماً آغاز به كار كرد.
منبع ایرنا.
منتشر شده در شنبه, 21 فروردين 1395 15:59
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش