text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

رئيس کل دادگستري استان اصفهان خبر داد: عدم افزايش ورودي پرونده ها به محاکم با انجام اقدامات پيشگيرانه

دیده بان هشتم : اولين جلسه ستاد پيشگيري از وقوع جرم استان اصفهان با حضور کليه اعضا و به ميزباني شهرداري اصفهان برگزار شد.
رئيس کل دادگستري استان اصفهان خبر داد: عدم افزايش ورودي پرونده ها به محاکم با انجام اقدامات پيشگيرانه

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، احمد خسروي وفا رئيس کل دادگستري استان و رئيس ستاد پيشگيري از وقوع جرم استان در اين نشست، مجموعه اقدامات پيشگيرانه که حاصل تلاش جمعي تمام اعضاي اين ستاد بود را در سال گذشته خوب و مثبت ارزيابي کرد.

وی گفت: پيگيري هاي مقدماتي و تلاش جمعي اعضا که نمايندگان نهادها، سازمانها و ادارات استان مي باشند، در سال گذشته به نتيجه مطلوب رسيد و شاهد عدم افزايش عددي ورودي پرونده به دستگاه قضايي استان هستيم.

وي با اشاره به اينکه تنها در برخي جرايم افزايش آمار وجود داشت افزود: برنامه ريزي و تلاش در راستاي کاهش اين تعداد محدود نيز در ستور کار ستاد در سال جاري خواهد بود.

رئيس کل دادگستري استان رويکرد اصلي ستاد را مقابله با جرايم خشن و خطرناک اعلام و خاطرنشان کرد: با تمامي توان و بهره مندي از ظرفيت ها در راستاي مقابله و پيشگيري از جرايمي که امنيت و احساس امنيت را در جامعه به مخاطره مي اندازد برنامه ريزي خواهيم کرد و دستگاه قضايي استان نيز تشديد برخوردهاي قانوني با اينگونه جرايم را در دستور کار خواهد داشت.

رئيس ستاد پيشگيري از وقوع جرم استان تلاش در راستاي تقويت و افزايش معنويت در جامعه را مورد تاکيد قرار داد و تصريح کرد: معنويت به عنوان روح جامعه مهمترين عامل و ابزار بازدارندگي از خطا و لغزش ها براي انسان است و بايد همواره نقشه راه بوده و تمامي اقدامات بر اين اساس ترسيم و پيگيري شود.

شايان ذکر است در اين جلسه محمد رضا قنبري معاون اجتماعي وپيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان و دبير اين ستاد نيز ضمن ارايه گزارش، برنامه هاي اجرايي پيشگيري دستگاه ها را در چهار حوزه: فرهنگي و اجتماعي – امنيتي و انتظامي – حقوقي و قضايي و مردمي و مشارکت هاي مدني اعلام کرد.

منبع روابط عمومي دادگستري کل استان اصفهان.

منتشر شده در دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395 13:35
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش