text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

صورتجلسه همایش اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در گیلان/عدم تصویب اضافه شدن زبان و ادبیات فارسی به آزمون وکالت

دیده بان هشتم : جلسه هیات عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ با حضور کلیه اعضا به شرح لیست پیوست در رشت و به میزبانی کانون محترم وکلای گیلان تشکیل شد .

صورتجلسه همایش اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در گیلان

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، بدواً جناب آقای بهمن حیدری نژاد به عنوان رئیس و آقایان رضا زرعی و غلامرضا تجدد به عنوان نظار و آقای صفدر یوسفی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند . پس از انتخاب هیات رییسه هیات عمومی وارد دستور شد و پس از استماع گزارش هیات رییسه و قرائت گزارش بازرس قانونی موارد ذیل با اکثریت قاطع ارا حاضرین ، با رعایت حد نصاب های مقرر در اساسنامه، تصویب گردید:
۱-گزارش بازرسان و تراز مالی به اطلاع حضار رسید. ترازنامه و صورت های مالی مربوط به دوره مالی منتهی به ٢٩/١٢/١٣٩۴ تصویب شد.
۲-در مورد رای گیری و شمارش آرائ در انتخابات کانون ها با بهره گیری از ابزارهای الکترونیک، نظرات موافق و مخالف تفصیلا مطرح شد و با توجه به این که موضوع دارای دو بعد حقوقی و فنی بوده و نیازمند بررسی همه جانبه و دقیق تر است ، از دستور خارج شد تا متعاقبا مورد تدقیق قرار گیرد.
۳-در خصوص افزودن ماده زبان و ادبیات فارسی به مواد امتحانی آزمون ورودی کانون های وکلای دادگستری رای گیری شد که حد نصاب لازم را کسب نکرد.
۳-موضوع برگزاری انتخابات هیات های مدیره همه کانون های وکلا در زمان واحد تصویب نشد.
۴-درمورد نحوه برخورد با توهین به وکلا وکانون های وکلا مقرر شد طی نامه ای به ریاست قوه قضاییه، موضوع برخورد توهین آمیز با وکلا وکانونها مطرح و اقدام مقتضی در خصوص رفع این مشکل درخواست شود. ضمنا به کانون ها توصیه شد به روش های مختلف نسبت به پی گیری موضوع و رفع اشکال اقدام نمایند.
۵-در مورد تهیه متن منقحی از لایحه جامع وکالت که متضمن نکات مورد نظر کانون ها باشد مقرر شد کمیته ای متشکل از خانم دکتر داوودی و آقایان دکترپزشکی، دکتر فرهودی نیا، دکتر کوشا، دکتر رضایی، مختاری (شهرام)، وکیلی ، هژیر و سرداری تشکیل و نسبت به تهیه متن مذکور اقدام کنند و آن را در اختیار آقایان ثابت قدم و دکتر مالکی قرار دهند تا در جلسات مربوطه مورد استفاده قرار گیرد.
۶- درموضوع تهیه و تنظیم اساسنامه موسسات حقوقی با توجه به سوابق امر مقرر شد متن منقحی مشترکا توسط اتحادیه و کانون مرکز تهیه و پس از تکمیل و تصویب شورای اجرایی ،در همایش آتی مطرح شود.
۷-گزارش وضعیت کاری و مالی صندوق حمایت توسط آقایان آشوری و زندیه ارائه و پیش بینی وضعیت آتی صندوق استماع شد.
۸-گزارش امضای تفاهم نامه توسط اتحادیه و کانون مرکز با معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری به استحضار حضار رسید. مضافا به کانون های محترم اعلام شد که درصورت تمایل می توانند نسبت به امضای تفاهم نامه مذکور اقدام نمایند.
۹-مقرر گردید جلسه بعدی هیات عمومی در آبان ماه سال جاری و در محل کانون وکلای دادگستری البرز برگزار شود .
۱۰-هیأت عمومی به جناب آقای بهمن کشاورز وکالت با حق توکیل غیر جهت ثبت صورتجلسه در اداره ثبت شرکتهای تهران تفویض کرد.
اسکودا
منتشر شده در جمعه, 24 ارديبهشت 1395 10:08
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش