text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

اسماعیلی: نظارت قضات به فعالیت دفاتر شعب خود مستمر باشد

دیده بان هشتم : رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: قضات به نحو مستمر به فعالیت های دفاتر شعب خود نظارت کنند و از تمام ظرفیت های قانونی موجود در جهت حل مشکلات قضائی مردم گام بردارند.
 
سایت حقوقی

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، غلامحسین اسماعیلی در بازدید از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در جمع کارکنان این دادگستری ، اظهار کرد: ضرروی است که قضات اگر در سیستم سمپ (سیستم مدیریت پرونده های قضائی) مشکلاتی مطرح است حتما مراتب را به نحو مکتوب به استان منعکس کنند تا این مشکلات از طریق مبادی ذیربط پیگیری و رفع نقص شود.
اسماعیلی هر چند اظهار کرد که از تراکم کار و سختی آن مطلع است اما در عین حال گفت: معتقدم بهتر از این هم می توان خدمت کرد؛ بنابراین لازم است قضات، هیچگاه به سطح فعلی ارائه خدمات خود قانع نباشند.
به گزارش دادگستری استان تهران ، وی افزود: گاهی مشاهده می شود که همکاران قضائی زحمات فراوانی در حوزه دادرسی و اتخاذ تصمیمات قضائی متحمل می شوند لکن به جهت غفلت از یک امر جزئی مانند عدم وارد کردن نتیجه اقدامات در سیستم سمپ و یا نظارت نکردن دقیق به عملکرد دفاتر، این زحمات تحت الشعاع قرار بگیرد و از ارزش کار می کاهد.
وی همچنین این خبر را نیز اعلام کرد که قرار است دادگستری استان تهران در خرداد ماه امسال میزبان آیت الله آملی لاریجانی ، رئیس قوه قضائیه باشد. 
اسماعیلی اظهار امیدواری کرد که حضور رئیس قوه قضائیه آثار ارزشمندی برای دادگستری استان داشته باشد و واحدهای قضائی، خود را برای تحقق این موضوع مهم بیش از پیش آماده کنند و نسبت به رفع نواقص احتمالی در حیطه مسئولیت خود مبادرت کنند.

منبع ایرنا.

منتشر شده در یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395 09:55
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش