Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : حجت الاسلام و المسلمین خطیب در ارتباط با نیروی انسانی دستگاه قضا گفت: نیروی انسانی تمامیت دستگاه قضا است و بایستی با همراهی و همدلی و تعامل بین آنها از فساد و ناهنجاری در دستگاه قضا پیشگیری نموده و نسبت به سلامت مجموعه کوشا باشیم.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، حجت الاسلام والمسلمین خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در مراسم تودیع و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر بهره گیری از فیوضات آن بیان کرد: اجرای عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبری و هدایتها و نصیحت های امام راحل (ره) است، خون شهیدان و دلاورانی که از ارزشها و مرز و بوم این سرزمین دفاع کرده و نظام مقدس را بیمه نموده اند، بهترین هدیه به مردم است.
 وی در ادامه افزود:  دادگاهها و دادسراها و نهادهای مدنی و مجموعه هایی که به جهتی در گسترش عدالت قدم بر می دارند می توانند عزت و اقتدار مردم را حفظ نمایند و لازم است وظایفی که به عنوان عبادت و نعمتی که از ناحیه خداوند طبق آیات شریفه به عهده ما گذاشته شده است ، بایستی همراه با صداقت و قصد قربت و اخلاص و پاکی در جهت نیل به عدالت باشد.
  رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ادامه داد : انجام کار خوب همراه با پاکی و اخلاص می تواند تأثیرگذار باشد و نتیجه موردنظر حاصل شود که این پاکی و خلوص با دور نمودن خود از آلودگی های مادی که طمع و جلوه های دنیوی و لذایذ دنیوی آن را به وجود می آورد  و مفاسدی که در جامعه وجود دارد زمینه لغزش در انسانها را موجب می شود ،  صیانت و سلامت انسان ،از تسلط بر نفس خویش بوجود می آید و از تأثیرگذاری عوامل خارجی و لغزش ها خواهد کاست .
وی در زمینه نوع رفتار و برخورد با مردم اضافه کرد: خستگی ها و حجم ورودی پرونده ها و مراجعین نبایستی در رفتار کارگزاران با مردم اثر گذارد  و با بیان اینکه وظیفه اصلی ما مبارزه با فساد و آسیبهای اجتماعی می باشد که  از جمله این موارد قاچاق ، مواد مخدر ، سرقت و ....که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، و در این خصوص به موقع عمل کردن و درست عمل کردن می تواند زمینه اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.
 وی در ارتباط با نیروی انسانی دستگاه قضا بیان کرد: نیروی انسانی تمامیت دستگاه قضا است و بایستی با همراهی و همدلی و تعامل بین آنها از فساد و ناهنجاری در دستگاه قضا پیشگیری نموده و نسبت به سلامت مجموعه کوشا باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: در دستگاه های نظارتی بایستی در جهت حفظ و صیانت نیروهای ارزشمند و متعهد تلاش داشته باشند و از تسری فساد و ناهنجاری  جلوگیری کنند و تا آنجا که می توانیم به مجموعه نیروی انسانی کمک کنیم تا سلامت مجموعه ارتقا یابد .
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت : امنیت اجتماعی پدیده ای مهم است که بر عهده دولتمردان گذاشته شده است و همه در آن نقش دارند و در برابر احقاق حق و جلوگیری از ظلم تلاش نموده و موجبات دلگرمی مردم را فراهم می سازند کما اینکه اگر امنیت وجود نداشته باشد زمینه رشد در جامعه نیز فراهم نخواهد شد. 
جمادی در بحث امنیت قضایی اضافه کرد: با توجه به وظیفه خطیری که بر عهده دستگاه قضائی گذاشته شده است بایستی این دیدگاه در اذهان عموم بوجود آید که اگر ظلمی صورت پذیرد دستگاه مقتدری وجود دارد که نیروهای مؤمن ، متعهد و متخصص در آن ، به حقوق آنها رسیدگی می کنند.
وی همچنین گفت: کار دستگاه قضائی و دستگاههای نظارتی در مقوله انحراف و هنجارشکنی است و می بایستی از بروز هرگونه انحراف دراین دستگاه ها جلوگیری شده و نظارت دقیق و کامل بر سلامت و کارآمدی نیروها در تشکیلات صورت گرفته که این امر وظیفه خطیر حفاظت و اطلاعات می باشد.
در این مراسم از علی حسن پور رییس حفاظت و اطلاعات قبلی دادگستری تقدیر و تشکر بعمل آمده و علی دهقانی به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر معرفی شد .
منبع خبرگزاری میزان.
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش