text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

اعلام نحوه استفاده از وام و قسط طرح جریمه مشمولان غایب

دیده بان هشتم : جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، شرایط استفاده از وام و پرداخت قسطی طرح جریمه مشمولان غایب را اعلام کرد.
نحوه استفاده از وام و قسط طرح جریمه مشمولان غایب اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی گفت: قانونگذار، نحوه پرداخت مبلغ جریمه را به صورت نقدی و قسطی تعیین کرده است و بر اساس قانون فقط تا پایان سال 1395 این طرح، معتبر است.
وی اظهار کرد: تمام افرادی که سال گذشته موفق به واریز وجه جریمه نشده اند، باید با مراجعه به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) نسبت به ثبت درخواست خود مبنی بر پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی، قسطی یا در قالب استفاده از تسهیلات اعطایی اقدام کنند.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: همه متقاضیان باید یکی از این روش ها را انتخاب و نسبت به پرداخت وجوه جریمه اقدام کنند.
کریمی ادامه داد: متقاضیان با پرداخت نقدی جریمه، یک شناسه واریز دریافت می کنند و پس واریز وجه،کارت صادر و نشانی فرد ارسال می شود.
این مقام انتظامی در ادامه با تشریح شرایط قسط بندی مبلغ جریمه مشمولان غایب گفت: متقاضیان در ابتدا می بایست یک سوم مبلغ جریمه را پرداخت و مبلغ باقیمانده را به صورت قسطی تا پایان سال 1395 پرداخت کنند که در این راستا بانک قوامین به عنوان بانک عامل، پیش بینی شده است.
کریمی ادامه داد: افرادی که نیمی از وجه جریمه خود را پرداخت کرده باشند، اجازه یک مرحله خروج از کشور به منظور سفرهای زیارتی را دارند و امکان بهره بندی از برخی امکانات به صورت موقت را هم خواهند داشت.
این مقام انتظامی درباره نحوه استفاده متقاضیان از تسهیلات چنین توضیح داد: مشمولان طرح، یک سوم پول را به بانک قوامین به عنوان بانک عامل پرداخت و پس از آن مراحل دریافت وام را طی می کنند.
کریمی، اظهار کرد: شرایط اعطای وام بر اساس قوانین بانک است و وام، طبق ضوابط و شرایط بانک به متقاضیان اعطاء می شود.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: وام به همراه یک سوم پرداختی از طریق بانک به صورت یکجا به خزانه واریز و کارت معافیت توسط این سازمان صدور و به نشانی فرد ارسال می شود.
کریمی گفت: شرایط دریافت وام بر اساس شرایط مورد توافق متقاضی و بانک است که این حالت مانند واریز نقدی وجه جریمه است و کارت متقاضی بلافاصله صادر می شود.
وی با بیان اینکه نامه های پرداخت تسهیلات از بیستم خرداد ماه به متقاضیان ارائه می شود، افزود: هماهنگی لازم برای تقسیط وجه جریمه و پرداخت تسهیلات با بانک، انجام شده است و نامه های مربوطه در زمان اعلامی به متقاضیان، ارائه می شود تا با انتخاب یکی از روش ها نسبت به پرداخت مبلغ جریمه اقدام کنند.
کریمی یادآور شد: بانک ها از طریق نوبت بندی اقدام به پرداخت وام می کنند بنابراین با توجه به محدود بودن منابع مالی بانک ها ، اولویت با افرادی است که درخواست خود را زودتر ثبت کرده اند.

http://www.md8.ir

منتشر شده در سه شنبه, 18 خرداد 1395 14:08
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش