text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

ضرورت بیان به‌رسمیت نشناختن اسرائیل درقبال دریافت بدهی شرکت ملی نفت ازطریق اعلام رسمی سرویس سیاسی

دیده بان هشتم : عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است دریافت بدهی و احقاق حقوق ملت ایران از رژیم صهیونیستی به معنای به رسمیت شناختن این رژیم نبوده که باید از طریق دستگاه‌های مربوطه اعلام رسمی نیز شود.
ضرورت بیان به‌رسمیت نشناختن اسرائیل درقبال دریافت بدهی شرکت ملی نفت ازطریق اعلام رسمی
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، علی بختیار در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در واکنش به محکومیت شرکت اسرائیلی ترنس آسیاتیک ازسوی دیوان عالی سوئیس و محکومیت این کشور به پرداخت بدهی 468هزار دلاری به شرکت ملی نفت ایران، گفت: لازم است حقوق ملت شریف ایران در هر شرایطی گرفته شود حتی اگر بخشی از آن از سوی رژیم صهیونیستی باشد که البته مکانیسم هایی نیز برای این قضیه به علت عدم وجود مراوده با این رژیم وجود دارد.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس با تأکید بر اینکه در جریان دریافت بدهی شرکت ملی نفت ازسوی شرکت اسرائیلی باید ازسوی دستگاه دیپلماسی اعلام رسمی شود که این موضوع به منزله به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی نیست، گفت: ما هیچ گاه این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم اما حق ملت ایران را باید از آنها گرفت.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دادگاه های بین المللی این مکانیسم را دارند که بین کشورهایی که با هم مراوده ندارند میانجی‌گری کنند لذا دادگاه های بین المللی یا دیوان بین المللی دادگستری می تواند به عنوان واسطه پول ایران را از اسرائیل گرفته و به نماینده ایران بدهد.
به گزارش خانه ملت، دیوان عالی سوئیس با رد تقاضای فرجام خواهی شرکت اسرائیلی ترنس آسیاتیک این شرکت را ملزم کرد ۴۶۸ هزار دلار بابت بدهی خود و هزینه‌های دادرسی به شرکت ملی نفت ایران بپردازد.
منتشر شده در دوشنبه, 18 مرداد 1395 16:44
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش