Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
سایت حقوقیدیده بان هشتم : به اطلاع همکاران محترم وکیل می رساند که امکان تمدید پروانه به صورت الکترونیکی از طریق پایگاه اینترنتی کانون وکلای مرکز (www.icbar.ir) و در بخش درگاه خدمات الکترونیک قبل از آبانماه جاری اجرایی خواهد شد .
راهنمای تمدید الکترونیکی از همین طریق به اطلاع خواهد رسید .
توجه :
1-برای تمدید تا پایان آبانماه سال 1398 ارائه مفاصای مالیاتی سال 1393 و برای تمدید تا پایان آبانماه سال 1397 ارائه مفاصای مالیاتی سال 1392 و برای تمدید تا پایان آبانماه سال 1396 ارائه مفاصای مالیاتی سال 1391  مورد نیاز می باشد.
2-همکاران با مراجعه حضوری به کانون وکلا (دبیر خانه) از هم اکنون یا با مراجعه به سایت (از ابتدای آبانماه) نسبت به  اخذ معرفی نامه خطاب به حوزه مالیاتی جهت دریافت مفاصا حساب اقدام نمایند.
3-هزینه پروانه اشتغال وابستگان دادگستری و تمدید آن در هر سال، بموجب قانون بودجه سالانه کشور و دیگر قوانین جاری تعیین و تصویب می گردد که می بایست جداگانه در باجه های تمبر پرداخت گردد.
برای ملاحظه هزینه پروانه اشتغال وابستگان دادگستری و تمدید آن در هر سال اینجا کلیک نمائید.
باجه هائی که در شهر تهران مجاز به دریافت مبالغ مزبور می باشند عبارتند از: مجتمع قضائی شهید صدر (میرعماد)، مجتمع قضائی شهید باهنر، مجتمع قضائی عدالت و در شهرستان ها باجه های تمبر مستقر در دادگستری ها و مجتمع های قضائی.
4-با تمدید اینترنتی پروانه، اطلاعات تمدید از طریق کانون به سامانه عدل ایران ارسال و برای صدور اخطاریه و پذیرش وکالت همکاران مشکلی نخواهد بود . درخصوص ملاحظه فیزیک پروانه حسب هماهنگی های بعمل آمده با معاونت انفورماتیک قوه قضائیه و با توجه به اجرائی شدن پروژه کارت هوشمند وکیل مقرر شد تا به زودی ارائه این کارت جایگزین ارائه پروانه وکالت گردد.
5-بعد از اسکن گواهی مفاصا حساب مالیاتی در بستر تمدید اینترنتی پروانه و پذیرش آن از طریق سیستم و انجام تمدید اینترنتی، لازم است تا اصل مفاصای مالیاتی اسکن شده را با ذکر شماره پروانه بر روی آن و عبارت (حاوی گواهی مفاصا حساب مالیاتی- بایگانی کانون- اتاق 8) به نشانی کانون: تهران- میدان آرژانتین- ابتدای خیابان زاگرس- ساختمان شماره 3- کد پستی 1514934411 از طریق پست ارسال نمائید.
* افراد زیر مجاز به تمدید اینترنتی پروانه وکالت نمی باشد:
1-آقایان فاقد کارت پایان خدمت که در مقطع دکتری اشتغال به تحصیل دارند. این دسته از وکلا می بایست با اخذ گواهی اشتغال به تحصیل و کسب موافقت کانون پروانه خود را صرفاً تا پایان مدت گواهی اشتغال به تحصیل تمدید نمایند.
2-افرادی که سابقاً در هنگام صدور پروانه یا تمدید یا در اثنای اشتغال به وکالت و یا کارآموزی متعهد به ارائه گواهی ها و مدارکی به کانون شده اند و با انقضای مهلت تعهد، مبادرت به انجام تعهد و یا اقدام به ارائه گواهی ها و مدارک تعهد شده به کانون ننموده اند.
این دسته از همکاران می بایست با مراجعه حضوری به کانون و حسب مورد برای رفع موانع تمدید پروانه خود اقدام نمایند.
 
دبیرخانه کانون وکلای دادگستری مرکز
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش