Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : مدیرکل فرهنگ حقوقی‌قضایی معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه از حضور ۸۰ وکیل و مشاور حقوقی در ایستگا‌ه‌های مترو و فرهنگسراهای تهران برای ارائه مشاوره به شهروندان خبر داد.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، حمیدرضا بٓتو، مدیرکل فرهنگ حقوقی و قضایی معاون فرهنگی قوه‌قضاییه در خصوص برپایی ایستگاه مشاوره و پاسخگویی به سوالات حقوقی با عنوان «یاوران عدالت» اظهار داشت: این طرح دومین سالی است که در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام، کار مشترکی بین معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه، سازمان بسیج حقوقدانان، مترو و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده و طرح به این شکل است که در ١٥ ایستگاه مترو و ٢٢ فرهنگسرای منتخب با به کارگیری ٨� نفر از وکلا و مشاورین حقوقی بسیج حقوقدانان از ساعت ١٤ تا ١٧ تا تاریخ ٢١ بهمن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

بتو گفت: براساس نظرسنجی در سالهای گذشته و رضایت نسبی مردم، ما برای دومین سال این طرح را اجرا کردیم. امسال هم در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن مشاوره حقوقی رایگان خواهیم داشت. یکی از ضعف‌های عمده ما این است که مردم آگاهی حقوقی پایینی دارند و تلاش معاونت فرهنگی قوه قضاییه ارتقای سطح آگاهی های حقوقی مردم است.

مدیرکل فرهنگ حقوقی‌قضایی معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه خاطرنشان کرد: در برنامه‌های خود قرار است برای مناسبت‌های دیگر در طول سال این برنامه را دنبال کنیم. همچنین به دنبال فعال کردن طرح هر مسجد یک حقوقدان هستیم. در آینده شاهد برگزاری جشنواره فرهنگی مردمی «میزان» خواهیم بود که با محوریت فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس، کاریکاتور و گرافیک برگزار می‌شود. امسال فراخوان این جشنواره را خواهیم داشت و سال آینده جشنواره را اجرا می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش