Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به ضرورت تامین استقلال وکلا، گفت: در جلسات هیئت دولت، لایحه وکالت مورد بررسی قرار گرفت و بر استقلال وکلا تاکید شد. 
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، الهام امین زاده در همایش «نقش و تاثیر مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه» در حوزه وکالت گفت: امروز تعدادی از وکلای مسئول و با تقوا و آشنا به وکالت به جامعه معرفی می شوند. 
وی با اشاره به لایحه وکالت اظهار کرد: لایحه وکالت زمانی که در معاونت حقوقی بودم مطرح بود و طی ۵۰ ساعت آن را بررسی و مطالعه کردیم تا با  تمام دغدغه هایی که داشتیم  لایحه ای تنطیم شود که جامع باشد.
امین زاده افزود: در جلسات صحن علنی هیات دولت تک تک مواد لایحه وکالت مورد بررسی قرار گرفت و  مدنظرمان  این بود که با همه دغدغه ها، وکلا  مصون بمانند و استقلال آنها حفظ شود.
وی افزود: ما این لایحه را به مجلس فرستادیم البته قوه قضاییه هم لایحه ای را خودش فرستاده بود که  در نهایت لایحه دولت روی میز قرار گرفت و قرار شد که آن را بررسی کنیم. اما یکی از آسیب ها این است که لایحه ای که مدتی مسکوت می ماند متوقف می شود و جا دارد این لایحه که زحمات زیادی هم برای آن کشیدیم به نتیجه برسد و جامعه وکالت با قانون به روز وکالت کنند.
امین زاده افزود: امیدواریم با وکلای جدید این تعداد پرونده ها که  ۱۵ میلیون پرونده است کاهش یابد.
وی افزود: قرار نیست در اثر نا اگاهی مردم ما، وکلا ارتزاق کنند بنابراین اگر مردم بدانند که در هر خرید و فروش و در هر اجاره ای با یک وکیل دلسوز و مسئول مشورت کنند آثار  قصایی آن کاهش می یابد. 
امین زاده تاکید کرد: کانون وکلا برای برخورد با وکیل متخلف مانع ما نشدند و این نشان می دهد که چقدر دغدغه شهروندان را دارند. 
دستیار رئیس جمهور گفت: من خواهش کردم که خدمات مناسب وکالتی با حداقل قیمت به آنها بدهیم که روسای کانون های وکلا پاسخ ما را دادند که هر ساله چقدر خدمت حقوقی می دهیم.
امین زاده با بیان اینکه بیمه وکالت را پیگیری کردیم، گفت: هنگامی که معاونت حقوقی بودم این موضوع پیگیری شد که باید مدنظر قرار گیرد. وکیل خانواده  نیز یکی دیکر از موضوعاتی است که نیاز به فرهنگسازی دارد.
مهر
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش