text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

به دلیل جای خالی حقوقدانان در شورا وارد عرصه انتخابات شدم

دیده بان هشتم : وکیل بابک زنجانی پس از ثبت نام در انتخابات شوراها گفت: به دلیل جای خالی حقوقدانان در شورا وارد عرصه انتخابات شدم.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، رسول کوهپایه زاده وکیل پرونده بابک زنجانی صبح امروز با حضور در محل فرمانداری تهران و ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران گفت: به عنوان یک وکیل جای  وکلا و حقوقدانان را در شورای شهر خالی می دیدیم و بر همین اساس در صورت اعتماد مردم و راه پیدا کردن به شورای شهر حتما به دور از سیاسی کاری و در کنار سایر اعضا نسبت به ارائه خدمات و پیاده کردن موارد قانونی در مصوبات و نظارت اقدام خواهم کرد.
وی با بیان اینکه به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شدم و هنوز هیچ گروهی برای قرار گرفتن نامم در لیستشان با من مذاکره نکرده است، گفت: یکی از آفت های شورای شهر را سیاسی کاری و نگاه حزبی می دانم و قطعا پس از حضور در شورا از این موارد چشم پوشی می‌کنم.
وکیل بابک زنجانی در مورد آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: رای دادگاه بدوی توسط دیوان عالی کشور تایید شده و حکم برای اجرا ارسال شده است اما آن چیزی که مهم است رد اموال و یا تسویه بدهی‌ها است که از رجل سیاسی تا مردم عادی همگی بر تسویه بدهی ها و برگشت پول ها به خزانه اجماع دارند.
وی با بیان اینکه با وجود همه محدودیت ها پی‌گیر برگشت پول ها هستیم، تاکید کرد: با وجود محدودیت هایی که وجود دارد و شما می دانید اقداماتی از طرف موکلم با همکاری نهادهای ذی‌صلاح در راستای استرداد اموال انجام شده است.
وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه علی رغم همه محدودیت ها در زمینه تسویه بدهی‌ها اقدام خواهیم کرد گفت: در قانون پیش بینی هایی نیز انجام شده که حتی آراء قطعی صادره نیز قابل تغییر هستند و در صورت برگشت پول ها درخواست بازبینی رای را خواهیم داد که باید به تشخیص ریاست قوه قضائیه برسد که در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده ایم.
ایسنا
منتشر شده در شنبه, 05 فروردين 1396 17:37
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش