Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستادهای دیه از انجام هر فعالیت تجاری ولو برای دستیابی به منابع بیشتر مالی برای آزادی زندانیان بیشتر، منع شده‌اند.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ،  از ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی در آیین اختتامیه دوازدهمین گردهمایی مدیران نمایندگی‌های این نهاد حمایتی
افزود: این اصل از ابتدای تاسیس تا به امروز نصب العین مدیران این ستاد قرار داشته و در اساسنامه جدید هم با یک ضمانت اجرایی قوی مورد تاکید قرار گرفته است.
جولایی همچنین درباره برنامه های ویژه ستاددیه برای ماه مبارک رمضان گفت:‌ دفاتر نمایندگی استانی در ماه رمضان سال گذشته 278 جشن گلریزان را میزبانی کردند که امیدواریم در تعداد آیین‌ها و هم در میزان جمع‌آوری کمک‌ها جهت حمایت از هفت هزار و 500 مددجوی واجد شرایط این نهاد مردمی، رشد کمی و کیفی داشته باشیم. 
وی با تاکید بر امر آموزش در راستای کاهش زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: فرهنگسازی در قبال اقشار مختلف اجتماعی، آثار متفاوتی دارد که طبق نظر کارشناسان این حوزه،عمیق‌ترین و ماناترین تاثیرات مربوط به فعالیت در رده سنی کودکان و نوجوانان است.
وی ادامه داد:ستاد دیه برای ورود نکات آموزش در کتاب‌های درسی و نه صرفا ابتدایی تلاش‌هایی را از پنج سال گذشته تا کنون داشته است که امیدواریم با تاکیدات مکرر رهبری در امر حبس‌زدایی و ضرورت حضور جدی در این عرصه به منظور پیگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها بسیاری از نکات آموزشی را به زبان ساده برای آینده‌سازان ایران اسلامی تشریح کنیم.

** فقط 11 میلیون موتور سوار بیمه نامه دارند
علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی نیز در آیین اختتامیه دوازدهمین گردهمایی مدیران نمایندگی‌های این نهاد حمایتی با اشاره به همکاری این مجموعه و ستاددیه در راستای خدمت‌رسانی به محکومان دیات تصادف رانندگی گفت: طبق آمار رسمی اعلام شده است هم اکنون در کشورمان بیش از 11 میلیون موتور سیکلت وجود دارد که تنها 300 هزار راننده این وسیله نقلیه پرحادثه، بیمه‌نامه دارند. 
وی اضافه کرد: از آنجا هم که بیشتر مددجویان این صندوق آنهایی هستند که در پی تصادف با این وسیله، راهی زندان شده‌اند لذا کار گروه ویژه‌ای برای ساماندهی به این وضعیت تشکیل و در قالب یک طرح مقرر شد در جهت دریافت بیمه‌نامه تسهیلات خاص ارایه دهیم. 
جباری ابراز امیدواری کرد؛ در طرحی که از ابتدای خرداد ماه امسال اجرایی می‌شود موضوع اخذ بیمه برای موتور سیکلت از ورود بسیاری از رانندگان به زندان بکاهد.
وی یادآور شد: با تصویب قانون بیمه اجباری خسارت وارده شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در اردیبهشت سال گذشته (95) و تاکید قانونی بر حمایت سریع بیمه از بدهکاران دیات جرحی و فوتی ناشی از سوانح رانندگی، خوشبختانه پرونده 50 هزار مددجو مورد رسیدگی قرار گرفت و از ورود بسیاری از این بدهکاران به زندان پیشگیری شد.

ایرنا

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش