Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : رییس کل دادگستری لرستان گفت: مجازات جایگزین حبس تنها برای جرایم سبک توجیه دارد، اما برای کسانی که نظم و امنیت را به مخاطره می اندازند توجیه ندارد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، جعفر بدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته در خصوص جلوگیری از تجاوز به اراضی دولتی برنامه‌های خوبی اجرا کردیم، گفت: دادستان مرکز استان و شهرستان‌ها با تشکیل جلسات شورای حفاظت از بیت‌المال جلوی سوء استفاده اشخاص از اموال عمومی و اراضی دولتی را گرفتند.

وی تاکید کرد: شهرداری‎های استان موظف هستند جلوی ساخت و سازها را بگیرند و همچنین امور اراضی و راه و شهرسازی نیز باید از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو خودداری کنند.

رییس کل دادگستری استان لرستان ادامه داد: مردم باید در هر یک از اقدامات حقوقی خود مانند معاملات، خرید و فروش ساختمان، زمین و خودرو مشاوره کنند و مشاوره زمانی اثربخش است که زمینه برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

بدری در ادامه با بیان اینکه مجازات جایگزین حبس در قانون جدید آیین دادرسی پیش بینی و به قضات نیز توصیه شده این مهم را رعایت کنند، گفت: زندانیانی که در زندان‌های استان نگهداری می‌شوند چاره ای نداریم جز نگهداری آنها چون تنها 3 درصد زندانیان استان مالی هستند و مابقی سارق، زندانیان جرایم خشن و مواد مخدر هستند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما تامین امنیت است و مجازات جایگزین حبس تنها برای جرایم سبک توجیه دارد، اما برای کسانی که نظم و امنیت را به مخاطره می اندازند توجیه ندارد.

رییس شورای قضایی استان لرستان تصریح کرد: 90 درصد زندانیان استان مربوط به جرایم خشن هستند که چاره‎ای نداریم جز اینکه در زندان نگهداری شوند.

بدری در پاسخ به این سئوال که از اعضای گروه توریستی داعش در استان دستگیر شده اند یا خبر؟ گفت: در لرستان زمینه‌ای برای فعالیت گروه‎های تکفیری وجود ندارد؛ چرا که مردم لرستان مردمی نیستند که اجازه فعالیت و جولان به آنان دهند، البته چندین گروه سیاسی در فضای مجازی فعالیت‎هایی داشتند و اداره کل اطلاعات به آنها تذکراتی داده، اما در مورد داعش هیچ پرونده‎ای در این مورد در استان نداشته‌ایم.
ایسنا
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش