Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : روزنامه شهروند نوشت ؛ حدود یک‌سال پیش در شهریورماه ‌سال ١٣٩٥ بود که بحث املاک نجومی بالا گرفت و خبرهای بسیاری را در پی داشت.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، دادستان کل کشور نیز در یک مصاحبه تلویزیونی درباره پرونده واگذاری املاک شهرداری از تخلف قطعی در این نهاد خبر داد و گفت که در مجموع ٤٤٥نفر خارج از ضابطه قانونی از شهرداری ملک گرفته‌اند که باید این املاک بازگردانده شود. جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده که شهرداری به چند نفر ٢٠٠‌میلیون تومان وجه نقد داده است. علاوه بر این بارها در خبرها از دیگر تخلفات شهرداری تهران نیز صحبت‌هایی شده است که تاکنون هیچ‌کدام از آنها پیگیری دقیق و این تخلفات احراز نشده‌اند. از این تخلفات می‌توان به افشاگری‌های تخلفات مالی، حقوق‌های بالا، استخدام‌های بی‌رویه در شهرداری، سپردن پروژه‌های با رقم‌های بالا به پیمانکاران خاص و... اشاره کرد که البته همان‌طور که گفته شد این موارد تنها در حد خبر باقی مانده‌اند. البته که این نکته نیز بی‌تاثیر نیست که اعضای شورای شهر هم‌صدا و هم‌زبان هیچ‌کدام از این موارد را نگفته‌اند که باید دلیل این موضوع نیز توسط شورای نظارت بررسی شود.
از میان شهرداران تهران می‌توان به محاکمه غلامحسین کرباسچی به اتهام جرایم مالی اشاره کرد. درواقع می‌توان گفت کرباسچی تنها شهردار تهران بود که بعد از گذراندن دوران کاری‌اش در شهرداری تهران به دلیل تخلفات مالی که در شهرداری انجام داده بود، محاکمه شد. پس از وی چندین شهردار دیگر روی کار آمدند که بارها تخلفات شهردارهای مختلف در صدر اخبار قرار گرفت، اما تاکنون به هیچ‌کدام از این تخلفات در دادگاه رسیدگی نشده است.
حال نیز مشخص نیست با توجه به گفته‌هایی که از تخلفات شهرداری تهران در زمان محمدباقر قالیباف وجود دارد؛ به این تخلفات پس از اتمام کار وی رسیدگی می‌شود یا خیر. 
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش