text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

ما برای مردم کار می کنیم/ لطفا با ما همکاری کنید

ئیس تعزیرات حکومتی بهمئی با بیان اقدامات انجام شده در ایام کشیک نوروزی از مردم خواست برای ریشه کن کردن تخلفات با تعزیرات حکومتی همکاری کنند.
سایت حقوقی
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، امید صالحی‌ رئیس تعزیرات حکومتی بهمئی و رئیس شعبه سیار تعزیرات لنده و چرام گفت:  در مدت برگزاری کشیک نوروزی بیشترین تخلفات مشاهده شده در حوزه ما، تخلف بهداشتی شامل عرضه کالای فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی بوده و پس از این عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین پرونده ها را در بهمئی، چرام و لنده داشته است.
وی با اشاره به اینکه حکم  پرونده های بهداشتی در این ایام صادر کرده است، بیش از 50 میلیون ریال بوده؛ گفت: مشکلات زیادی در یک شهرستان برای اجرای قانون داریم اما با همین توان و امکانات محدود به صورت شبانه روزی برای مردم کار می کنیم و از مردم خواهش می کنم که برای برخورد قانونی با تخلفات شکایات خود را اعلام و با ما همکاری کنند و به مردم قول می دهیم با تخلفاتی که در حوزه کار تعزیرات حکومتی است برابر قانون و به صورت جدی اقدام کنیم.
صالحی گفت: کار برای مردم نیاز به مشارکت مردم دارد و با همراهی مردم می توانیم تخلفات را ریشه کن کنیم.
وی در مورد کشیک نوزوی در شهرستان های بهمئی، چرام و لنده گفت: کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی تا پانزدهم فروردین در شهرستان‌های چرام،لنده و بهمئی فعالیت دارد و در هفته گذشته در گشت‌های مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ادارات متولی از مراکز خرید، بازار، مکان‌های دیدنی و گردشگری چرام، لنده و بهمئی بازرسی به عمل آمده و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گرفت و مقادیری مرغ کشتار روز تاریخ مصرف گذشته و اجناس دیگر کشف و جمع‌آوری شد.
صالحی‌ اظهار داشت: 111 پرونده تخلف در ایام کشیک نوروزی در شهرستان های بهمئی، چرام و لنده تشکیل شده است که 41 پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی بوده است.
بنا به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه  و بویر احمد در طول طرح کشیک نوروزی تعداد ۱۲۳۰ گشت مشترک توسط 6 رئیس شعبه این استان انجام شده که در این گشت ها ۴۶۷ پرونده تخلف تشکیل و توسط شعب سیار رسیدگی شده و بیش از 2 میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان صادر شده است.
مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.
منتشر شده در چهارشنبه, 11 فروردين 1395 11:00
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش