text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

ارسال احضاریه برای مولاوردی

خبرگزاری فارس: احضار مولاوردی برای ارائه توضیحات/ برخورد قاطع دادستان با قاچاقچیان دارو/ آخرین وضعیت مرخصی مهدی هاشمی 
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از خبرگزاری فارس، محسنی‌اژه‌ای در ادامه نودوچهارمین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی براینکه با توجه به رفت و آمد مکرر مهدی هاشمی از زندان به بیمارستان آیا پزشکی قانونی نظریه خاصی در خصوص ادامه مرخصی این متهم در اینکه آیا باید مجددبا دوران لقاحت خود را در زندان بگذراند یا نه؟ ارائه داده است، گفت: تا این لحظه مرخصی‌هایی که به مهدی هاشمی داده شد بر اساس نظریه پزشکی قانونی بوده و اگر قرار باشد این مرخصی‌ها ادامه پیدا کند پزشکی قانونی نظر می‌دهد که تا این لحظه چنین موردی به ما اعلام نشده است.
یکی از خبرنگاران گفن: حجت‌الاسلام باقری نماینده بناب اظهار داشت که در انتخابات 7 اسفند 30 هزار رای خریداری شده آیا در این رابطه یا موارد مشابه پرونده‌ای تشکیل شده است.
اژه‌ای پاسخ داد: در رابطه با تخلفات انتخاباتی سرجمع بیش از 900 پرونده تشکیل شد که از این تعداد برخی مختومه شد چراکه یا شکایات خصوصی بود و یا ارتباط مستقیم با انتخابات نداشت.
وی افزود: در این رابطه نماینده اردبیل باید گزارش می‌داد که قطعا شورای نگهبان و وزارت کشور ورود می‌کردند.
خبرنگاری به طولانی شدن زمان رسیدگی به برخی پرونده‌ها همچون پرونده بقایی و احمدی‌نژاد اشاره کرد که اژه‌ای گفت: طولانی شدن زمان رسیدگی به این معنا نیست که پرونده راکد مانده. برخی از پرونده‌ها همچون این دو پرونده که به آن اشاره کردیم در حال تحقیقات و بررسی است.
وی ادامه داد: گاهی یک دسته پرونده‌هایی وجود دارد که در آن متهم فراری است و امکان محاکمه غیابی هم وجود ندارد و گاهی هم ممکن است در پرونده‌ای جرم مشخص باشد اما متهم شناسایی نشود و همین روند رسیدگی را طولانی کند.
اژه‌ای در خصوص شکایت مسئولان سیستان و بلوچستان از مولاوردی گفت: مسئولان سیستان و بلوچستان گزارشی را فرستاده بودند که قرار شد خانم مولاوردی احضار شده و در رابطه با صحبت‌هایی که داشته توضیح بدهد.
خبرنگاری در خصوص سند پاناما از اژه‌ای سوال کرد که وی گفت: اصل چنین چیزی تایید نشده که من بخواهم در رابطه با آن توضیح دهم.
خبرنگار دیگری در خصوص فساد در فوتبال از اژه‌آی سوال کرد و گفت که ظاهرا پرونده‌ای از سوی کمیسیون اصل نود به قوه قضاییه ارجاع شده است که اژه‌ای گفت: در مورد فساد در فوتبال گزارش‌های زیادی شده که بعضا نسبت به افراد بوده است و در مواقعی برخی افراد هم بازداشت شدند اما این پرونده‌ای که می‌گویید کمیسیون اصل نود فرستاده دقیقا نمی‌دانم مربوط به کدام موضوع است.
خبرنگار دیگری در خصوص مبادله سیامک نمازی و پدرش پرسید و گفت آیا شما این موضوع را تایید می‌کنید که اژه‌ای گفت به صورت رسمی و تا جایی که من اطلاع دارم به قوه قضاییه چنین درخواستی ارائه نشده اما من هم به صورت غیررسمی این موضوع را شنیده‌ام.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص برخورد با دلالان و داروفروشان ناصرخسرو گفت: مسئله سلامت مردم فوق‌العاده مهم است و افرادی که عمدا جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازند. تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
وی برخورد با این موضوع را یکی از وظایف وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز که زیر نظر دولت فعالیت می‌کند باید پیگیر باشد اما هیچ کدام از اینها رافع مسئولیت دادستان نیست و چنانچه این مطلب و گزارشاتی از این نوع به دادستان برسد حتما باید با جدیت تمام ماجرا را دنبال کرده و بدون اغماض با مجرمین برخورد کند.
منتشر شده در یکشنبه, 22 فروردين 1395 17:45
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش