text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

توضیحات اژه‌ای درباره پرونده قتل ستایش و همسرآزاری در مشهد/ سفر رئیس قوه‌قضائیه به عراق

دیده بان هشتم : معاون اول قوه قضائیه ضمن توضیح در خصوص برخی پرونده‌‌های قضایی از جمله پرونده قتل ستایش و پرونده همسرآزاری در مشهد از سفر آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به عراق طی هفته آینده خبر داد.چهل و هفتمین نشت خبری محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده همسر و کودک آزاری در مشهد اظهار کرد: از وقتی که دادستان مشهد از این قضیه مطلع شد، موضوع را به طور جدی دنبال و تعقیب کرد و امیدوارم این پرونده به زودی مراحل خود را طی کند. البته پرونده فعلا در مرحله رسیدگی در دادسراست.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پرونده قتل دختر بچه شش ساله افغان در شهرستان ورامین و اینکه گفته می‌شود پزشکی قانونی نظریه خود را به مرجع قضایی اعلام کرده و نظریه پزشکی قانونی چیست گفت: نظریه پزشکی قانونی صادر و به مرجع قضایی ارسال شده است و چنانچه اعتراضی به نظریه صادر شده وجود نداشته باشد، دادسرا کیفر خواست خود را صادر می‌کند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: با توجه به اینکه محتویات نظریه از جزئیات پرونده محسوب می‌شود، و هنوز حکمی قطعی در این پرونده صادر نشده نمی‌توانم محتویات پرونده را بیان کنم.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حکم مدیرعامل سابق بانک صادرات و 44 نفر از کارکنان این بانک در پرونده فساد سه هزار میلیاردی متهم بودند ابلاغ شده است یا خیر گفت: هنوز حکم ابلاغ نشده است و به طور معمول پس از تایپ حکم و امضای آن، رای صادره ابلاغ می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص سفر  رئیس قوه قضائیه به عراق گفت: چند وقت پیش  مقامات و مسئولان کشور عراق از رئیس قوه قضائیه برای سفر به این کشور دعوت کرده بودند که با توجه به مجمع جمع‌بندی‌های صورت گرفته این دعوت پذیرفته شد و انشاءالله اوایل هفته آینده رئیس دستگاه قضا عازم عراق خواهند شد. با توجه به اینکه این سفر رسمی است و با توجه به حضور عتبات امکان زیارت وجود دارد احتمالا مدت سفر بیش از دو یا سه روز خواهد بود.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت پرونده کل نفتی و آیا این پرونده منجر به صدور قرار شده است یا خیر، افزود: اطلاعی ندارم که در این پرونده قرار نهایی یا کیفر خواست صادر شده است یا خیر.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تعیین شده است یا خیر، گفت: سعی می‌کنیم هر چه زودتر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تعیین شود اما تا دیروز ابلاغی صادر نشده بود.

منتشر شده در چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 10:01
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش