text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

اختلاف دو مرجع قضایی بر سر پرونده عیسی سحرخیز

 
دیده بان هشتم : دادگاه کارکنان دولت پرونده عیسی سحرخیز را از مصادیق جرم سیاسی دانسته و رسیدگی به آن را در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان دانسته اما سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان می‌گوید این پرونده از مصادیق جرم سیاسی نیست.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، محسن افتخاری درباره آخرین وضعیت پرونده عیسی سحرخیز که پیشتر از سوی دادگاه کارکنان دولت برای رسیدگی طبق قانون جرم سیاسی به دادگاه کیفری یک استان ارجاع داده، اظهار کرد: ما معتقدیم این پرونده از مصادیق جرم سیاسی نیست و احتمالاً برای حل اختلاف و تعیین صلاحیت مرجع رسیدگی، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود تا در آنجا تعیین تکلیف شود.
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران در ادامه درباره پرونده «ورمی کمپوست» افزود: این پرونده هنوز تعیین شعبه نشده و به تازگی نیز دو جلد دیگر واصل شده است. منتظریم تمام شکایت‌های مرتبط با این پرونده واصل شود و سپس تعیین شعبه کنیم. 
افتخاری در ادامه در پاسخ به این سئوال که چرا حکم پرونده مسکن برق تهران صادر نمی‌شود و مشکل کار کجاست، گفت: این پرونده هنوز به جایی نرسیده و ایراد در این است که 10 تا 15 هزار شاکی دارد و برای اینکه کار جلو برود باید یک شعبه را خالی کنیم و دو قاضی روی پرونده بگذاریم که چنین امکانی فعلاً نداریم.
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران همچنین با اشاره به ابلاغ حکم پرونده قاتل ستایش افزود: این پرونده در حال طی کردن تشریفات لازم برای ارجاع به دیوان عالی کشور به عنوان مرجع تجدیدنظر است.
منبع : تسنیم
منتشر شده در یکشنبه, 18 مهر 1395 13:35
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش