Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده سفارت عربستان از ارسال پرونده به دادگاه تجدید نظر در اوایل اسفند خبر داد و گفت: این پرونده حجیم و حدود سه کارتن شده است.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، مصطفی شعبانی ، در خصوص آخرین وضعیت پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان، گفت: قرار بود اوایل بهمن ماه، این پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شود که این اتفاق نیفتاد.
وی افزود: در مراجعه ای که چند روز پیش به شعبه مربوطه داشتم، اعلام شد به دلیل حجیم بودن پرونده ارسال زمان بر می شود. در حال حاضر این پرونده به اصطلاح از جمله پرونده های کارتنی است چرا که حجم این پرونده سه کارتن شده است.
وکیل مدافع تعدادی از متهمان تعرض به سفارت عربستان تصریح کرد: طبق اعلام شعبه قرار شده است در اوایل اسفند ماه، پرونده برای دادگاه تجدید نظر ارسال شود و امیدواریم بعد از رسیدگی ها احکام صادره نقض شود.
پیش از این یکی دیگر از وکلای این پرونده گفته بود: با توجه به اینکه بخش مفتوح پرونده در رابطه با اتهام تخریب سفارت بود و این عنوان نیاز به شاکی خصوصی دارد، بدون شکایت پرونده رسیدگی نخواهد شد.تاکنون هیچ شکایت خصوصی در پرونده ثبت نشده است و ما امیدواریم با ادامه این روند، این بخش از پرونده نیز مختومه شود.
 ۲۸ و ۲۹ تیر ۹۵ بود که دو جلسه رسیدگی به اتهامات متعرضان به سفارت عربستان در شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی فرشید دهقانی برگزار و ۲۱ متهم تفهیم اتهام شده و دفاعیات آنها نیز اخذ شد. پس از این جلسه، پرونده یکی از متهمان که به اشتباه به دادگاه کارکنان دولت آمده بود به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. در نهایت پس از چهار ماه دادگاه حکم این متهمان را صادر و ۱۳ متهم را به حبس تعلیقی محکوم کرد. تعدادی از متهمان نیز تبرئه شدند.
مهر
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش