text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

ارائه ۱۰پیش‌نویس برای معاضدت قضایی با دیگر کشورها

دیده بان هشتم : معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه گفت: اکنون با ۷۵ کشور دنیا معاضدت قضایی را اجرایی کرده ایم یا در حال مذاکره هستیم و ۱۰ پیش نویس هم ارائه شده است.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ،، حسن قشقاوی در مراسم دیدار سفرا و کاردانهای کشورهای مستقر در تهران با فرمانده ناجا گفت: وزارت امور خارجه و ناجا در عرصه های تنگاتنگی در داخل و خارج کشور با هم همکاری دارند زیرا امنیت از عرصه داخلی خارج شده و به موضوعی بین المللی تبدیل شده است.
قشقاوی گفت: حضور گسترده در نشست های بین المللی و تهیه پیش نویس های مربوطه از دیگر اقدامات وزارت امور خارجه است و حضور افسران رابط از کشورمان در کشورهای دیگر اوج تعامل پلیس با وزارت امور خارجه است.
ارائه ۱۰ پیش نویس برای معاضدت قضایی با دیگر کشورها
وی با ارائه آمار همکاری ها گفت: در حال حاضر با ۷۵ کشور دنیا معاضدت قضایی را اجرایی کرده ایم یا در حال مذاکره هستیم. در ۱۵ کشور در مراحل نهایی است و ۱۰ پیش نویس هم ارائه شده وزارت امور خارجه آماده همکاری های قضایی با بقیه کشورها نیز هست.
قشقاوی گفت: وزارت خارجه آمادگی دارد در چارچوب قوانین نسبت به اعزام افسران همکاری کند. هیچ محدودیتی برای همکاری قضایی و پلیسی را در نظر نداریم.
به گفته وی، وزارت امور خارجه بسترساز این همکاری است و در بحث جرم و جنایت که ماهیت بین المللی پیدا کرده است همکاری های دو جانبه را انجام می دهد.
وی گفت: انتقال محکومین به کشورهای تایلند، هند، افغانستان، ژاپن، ترکمنستان، چین و قبرس و ... اجرایی شده و با کشورهای قطر، عمان، لبنان، امارات، مالزی، اندونزی، تاجیکستان، فیلیپین، برزیل، ایراند، تانزانیا و نیجریه در حال مذاکره هستیم و امیدواریم این توافقات دو جانبه با دیگر کشورها نیز انجام شود.
منبع : مهر
منتشر شده در چهارشنبه, 14 مهر 1395 12:13
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش