text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

یکی از عوامل تاثیرگذار در اطاله دادرسی موضوع ابلاغ است/ نیروی انتظامی در امر ابلاغ مساعدت جدی کند

دیده بان هشتم : جمادی گفت: یکی از عوامل تاثیرگذار در اطاله دادرسی موضوع ابلاغ است، اگر امر ابلاغ به درستی صورت پذیرد و نیروی انتظامی در امر ابلاغ مساعدت جدی کند، مقداری از مشکل اطاله دارسی کاسته خواهد شد.
یکی از عوامل تاثیرگذار در اطاله دادرسی موضوع ابلاغ است/ نیروی انتظامی در امر ابلاغ مساعدت جدی کندبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر، جمادی در اولین جلسه کمیته راهبردی میان نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اظهارکرد:یکی از عوامل تاثیرگذار در اطاله دادرسی موضوع ابلاغ است، اگر امر ابلاغ به درستی صورت پذیرد و نیروی انتظامی در امر ابلاغ مساعدت جدی کند، مقداری از مشکل اطاله دارسی کاسته خواهد شد.
جمادی افزود: هرچند نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در ظاهر دو مجموعه جدا از هم هستند اما در واقع این دو دستگاه باید به عنوان یک مجموعه مشترک در راستای برقراری نظم و امنیت و احقاق حق عمل کنند.
رئیس کل دادگستری استان نظر به نامگذاری سال95 به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام  و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش امنیت در رشد و توسعه، امنیت روانی و احساس امنیت در جامعه را امری ضروری دانسته و نیروی انتظامی و دسنگاه قضایی را از جمله نهادهای مهمی معرفی نمود که در برقراری امنیت و ایجاد احساس امنیت تاثیر زیادی دارند. 
وی با اشاره به مشکلات پیش پای دستگاه قضایی به ویژه موضوع کمبود نیروی انسانی ( کادر قضایی و اداری)، کمبود امکانات فیزیکی و .. بیان کرد در سال گذشته با تلاش و رایزنی های صورت گرفته بخشی از این مشکلات مرتفع شده است.
رئیس کل دادگستری استان موضوع اطاله دادرسی را یکی از مهمترین دغدغه های دستگاه قضایی برشمرد و یکی از عوامل تاثیرگذار در اطاله دادرسی را موضوع ابلاغ دانست و گفت: اگر امر ابلاغ به درستی صورت پذیرد و نیروی انتظامی در امر ابلاغ مساعدت جدی کنند، مقداری از مشکل اطاله دارسی کاسته خواهد شد. 
جمادی یکی دیگر از مشکلات دستگاه قضایی استان را عدم آمار واقعی پرونده های قضایی موجود بیان کرد که این مهم نیز با همکاری نیروی انتظامی بایستی مرتفع گردد. 
موضوع نحوه برخورد با ارباب رجوع و نارضایتی مردم از دستگاه های انتظامی و قضایی از جمله موضوعات مطرح شده توسط رئیس کل دادگستری استان بود که دراین جلسه مطرح شد.
وی گفت: با افرادی که به دستگاه قضایی و انتظامی مراجعه می کنند حتی اگر متهم باشند باید در چارچوب قانون برخورد شود و از هرگونه برخورد غیرقانونی و خودسرانه خودداری شود.
منبع میزان.
منتشر شده در چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1395 10:36
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش