text1

جمعه, 31 فروردين 1403-

اطلاعیه تکمیلی درباره جزئیات جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۶

دیده بان هشتم : معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در مورد جزئیات جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۶ اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
سایت حقوقی۱- امکان ویرایش اطلاعات از روز سه شنبه مورخ ۱۷/۱۱/۹۶ لغایت جمعه مورخ ۲۷/۱۱/۹۶ برقرار خواهد شد؛ لذا داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند در مهلت مقرر به سامانه جذب اختصاصی مراجعه و نسبت به ویرایش اقدام نمایند. تاًکید می­شود مسئولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت نامی به عهده داوطلبان است و هرگونه ایراد و نقص اطلاعات ثبت ­نامی بعد از مهلت ویرایش اطلاعات منجر به لغو ثبت نام داوطلب خواهد شد.
۲- با عنایت به درخواست تعدادی از مشمولان آزمون کتبی کوتاه پاسخ مبنی بر عدم امکان شرکت در آزمون مذکور به لحاظ همزمانی با آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ زمان برگزاری آزمون کتبی کوتاه پاسخ به روز جمعه مورخ ۱۴/۲/۱۳۹۷ موکول می‌شود. بر این اساس، کارنامه آزمون، پایان خردادماه منتشر خواهد شد.
۳- داوطلبان مشمول شرایط ایثارگری که تحصیلات حوزوی دارند، در آزمون کوتاه پاسخ شرکت نخواهند کرد و مطابق بند ۲ اطلاعیه قبلی (جزئیات جذب اختصاصی ۱۳۹۶) به مصاحبه علمی حوزوی دعوت خواهند شد.
۴- داوطلبان دانشگاهی که فقط از شرایط ایثارگری برخوردارند در آزمون کوتاه پاسخ شرکت خواهند نمود و لذا داوطلبانی که علاوه بر شرایط ایثارگری، شرایط تحصیلی دانشگاهی را نیز دارا هستند، مطابق بند ۱ اطلاعیه قبلی (جزئیات جذب اختصاصی ۱۳۹۶) به مصاحبه علمی دانشگاهی دعوت خواهند شد.
۵- برای داوطلبان ایثارگر (دانشگاهی) در صورتی کارت ورود به جلسه آزمون کتبی کوتاه پاسخ صادر خواهد شد که در فرم تأیید ثبت نام ایشان، در قسمت شرایط شمول مقررات جذب اختصاصی عبارت «۱۶- فقط ایثارگری» درج شده باشد. در صورت مشاهده مغایرت، اقدام به ویرایش در مهلت مقرر ضروری است.
۶- استعلام در خصوص وضعیت ایثارگری داوطلبان پس از اتمام مهلت ویرایش صورت می‌پذیرد و نتیجه آن به محض وصول، به اطلاع ذینفعان می‌رسد تا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، اقدام لازم را معمول نمایند.
میزان
منتشر شده در دوشنبه, 16 بهمن 1396 16:18
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش