text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

نامه حامیان حذف ظرفیت از آزمون وکالت به محسنی‌اژه‌ای

دیده بان هشتم : تعدادی از حامیان حذف ظرفیت از آزمون وکالت با نوشتن نامه‌ای به غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه‌قضائیه، خواستار اصلاح رویه نمایندگان قوه‌قضائیه در کمیسیون تعیین ظرفیت پذیرش کارآموزان وکالت شدند.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، در نامه جمعی از حامیان حذف معیار ظرفیت از آزمون وکالت به معاون اول دستگاه قضا آمده است: پیرو موضع‌گیری شجاعانه شما در خصوص مخالفت با معیار محدودیت ظرفیت در جذب وکیل که منطبق بر قانون و عدالت است، بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس هزاران نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق را اعلام می‌داریم.

در ادامه این نامه آمده است: همان‌طور که مستحضرید با تاکید تبصره دو ماده هفت قانون اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های اصل 44 مصوب تیر ماه 1393، مراجع صدور مجوز نباید به بهانه اشباع بازار، از صدور مجوز خودداری کنند. این در حالی است که هر ساله برای حرفه وکالت، ظرفیت محدود تعیین می‌شود.

این نامه می‌افزاید: لذا با توجه به ادعای مسئولان کانون وکلا که معتقدند در کمیسیون تعیین ظرفیت پذیرش داوطلبان حرفه وکالت، اکثریت با نمایندگان دستگاه قضایی است، خواهشمند است پیرو موضع‌گیری به حق و قانونی، نسبت به اعمال این موضع‌گیری در رویه نمایندگان دستگاه قضایی حاضر در کمیسیون یاد شده، اقدامات شایسته را مبذول فرمایید تا معیار صلاحیت علمی، جایگزین معیار محدودیت نفرات در مرحله پذیرش داوطلبان حرفه وکالت باشد.

خبرگزاری تسنیم

منتشر شده در شنبه, 30 بهمن 1395 13:56
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش