text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

ربودن دختر ۱۰ ساله در مشیریه و حبس وی در طبقه هشتم برجی در ازگل/ آدم‌رباها دستگیر شدند

دیده بان هشتم : دختر ۱۰ ساله‌ای که در مسیر نانوایی در مشیریه ربوده شده بود با داد و فریاد فراوان از پنجره محل حبس خود که طبقه هشتم یک برج مسکونی در محله ازگل بود از مردم کمک خواست و با حضور کارآگاهان و ورود مأموران آتش نشانی آزاد شد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، در ساعت 16 مورخه 24 شهریور 1396  از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر فقدان دختری 10 ساله بنام «اسماء» در محدوده محل سکونتش به کلانتری 169 مشیریه اعلام شد که بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.
با حضور ماموران در محل، پدر و مادر اسماء در اظهارات خود عنوان داشتند: ساعت 15:30 دخترمان را برای خرید نان به نانوائی محل سکونتمان فرستادیم. منتظرش ماندیم تا پس از خرید نان به خانه بازگردد؛ اما به خانه بازنگشت. اول فکر کردیم که علت تاخیر به دلیل شلوغی نانوائی است اما وقتی مدتی گذشت نگران شدیم و برادر بزرگترش را به دنبال او فرستادیم برادرش نیز پس از جستجو دقایقی بعد هراسان به خانه بدون اسماء بازگشت.
پدر و مادر اسماء اظهار داشتند: همگی از خانه خارج شدیم و دسته‌جمعی همه کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف را در پی او گشتیم اما وی را پیدا نکردیم؛ به همین منظور با پلیس 110 تماس گرفتیم و ماموران کلانتری 169 مشیریه را در جریان اتفاق قرار دادیم.
پس از بررسی‌های مقدماتی و ثبت اظهارات سخنان خانواده اسما، پرونده‌ای تحت عنوان فقدانی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد که بنا به دستور بازپرس شعبه 4 دادسرای امور جنائی تهران برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
به محض ارجاع پرونده کارآگاهان تحقیقات خود را در جهت پیدایش کودک مفقود شده از سرگرفتند.
ماموران در اولین گام از رسیدگی به موضوع با حضور در محل ضمن تحقیقات میدانی دریافتند ساعت 15:30 روز حادثه اسماء برای خرید نان به نانوائی مراجعه کرده است.
در این خصوص یکی از همسایگان خانواده اسماء که شاهد ماجرا بود در تحقیقات محلی به کارآگاهان اظهار داشت: در ساعت مذکور اسماء در حالی که برای خرید نان به سمت نانوائی در حال تردد بود، ناگهان سرنشینان یک دستگاه خودرو شاسی بلند که دو سرنشین آقا و خانم بودند، اقدام به سوار کردن اسماء کرده و به سرعت محل را ترک کردند.
خبرگزاری فارس
منتشر شده در دوشنبه, 27 شهریور 1396 12:34

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش