text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

دستگیری ۳ قاچاقچی دارو‌های یارانه‌ای در پایتخت

سایت حقوقیدیده بان هشتم : رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضاء باند قاچاق دارو‌های یارانه‌ای خبر داد و گفت: متهمان به جعل ۱۰۰ جلد دفترچه بیمه و استفاده از دفترچه‌های جعلی اعتراف کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سردار کیوان ظهیری، بیان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که تعدادی افراد ضمن تشکیل باندی در زمینه قاچاق دارو‌های یارانه‌ای به خارج از کشور اقدام به جعل دفترچه‌های بیمه و مهر‌های سازمان‌های مختلف و پزشک‌های متخصص می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تراکنش‌های مالی آن‌ها در یک ماه به ۳ میلیارد ریال می‌رسد، افزود: متهمان ۳ نفر بوده و رابطه فامیلی با یکدیگر دارند و پس از تهیه داور با دفترچه‌های جعلی، دارو‌های یارانه‌ای را به خارج از کشور منتقل می‌کنند.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: مخفیگاه متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و ماموران موفق شدند هر ۳ متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و تعدادی آلات و اداوت جرم و همچنین دفترچه‌های بیمه جعلی کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم اصلی به مصرف مواد مخدر اعتیاد شدید دارد و علت ارتکاب جرم را تامین هزینه‌های مصرف مواد مخدر عنوان کرده است، خاطرنشان کرد: وی در بازجویی انجام شده اظهار داشت که از چندی پیش متوجه شدم که می‌توانم با استفاده از جعل نسخه‌های پزشکان و همچنین تهیه لاشه‌های یکی از دفترچه‌های بیمه کشور اقدام به خرید دارو‌های یارانه‌ای با قیمت پایین کنم و آن‌ها را در مرز به فردی دیگر به چندین برابرقیمت بفروشم.

وی با بیان اینکه متهم اصلی به جعل ۱۰۰ جلد دفترچه بیمه و تهیه نسخه‌های جعلی و مهر‌های سازمان‌های مربوط با همکاری ۲ هم دست خود اعتراف کرده است، ابراز داشت: با اعتراف متهمان پرونده به جرم ارتکابی، با هماهنگی مقام قضائی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

 میزان

منتشر شده در سه شنبه, 24 ارديبهشت 1398 15:52

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش