text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

حجت‌الاسلام ‌مروی: با طرح شورای عالی شهرسازی ‌زمین‌های آستان قدس ‌از بین می‌رفت‌ / دیوان عدالت ‌این تصمیم غلط را نقض کرد

سایت حقوقیدیده بان هشتم :تولیت آستان قدس رضوی گفت: در گذشته آقایان شورای عالی شهرسازی وزارت راه نقشه‌ای را برای مشهد تهیه کرده‌ بودند که بخش عمده‌ای از زمین‌های آستان قدس در آن طرح از بین می‌رفت که البته دیوان عدالت ‌این تصمیم غلط را نقض کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، حجت‌الاسلام احمد مروی عصر امروز در دومین نشست مشترک دادسرای انتظامی قضات و حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه سراسر کشور که در ساختمان مرکزی دادگستری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، با تأکید بر اهمیت جایگاه قضات در اسلام و ارج امر قضا در آیات و احادیث، اظهار داشت: اهمیت قضاوت در اسلام سبب شده تا آیات، احادیث و توصیه‌های فراوانی در خصوص تبیین جایگاه قضاوت در جامعه بیان شود.

وی با بیان اینکه در دین اسلام شأن و جایگاه قضاوت بسیار ممتاز تعیین شده و خداوند قضاوت را در روز قیامت کار خود معرفی کرده است، ابراز کرد: شأن قضاوت آنقدر بالا است که خداوند در موارد متعدد یکی از شئون خود در روز قیامت را قضاوت خوانده و این نشان دهنده اهمیت قضاوت و حکم کردن بین مردم است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به تأکیدات اسلام بر اهمیت حفظ و صیانت از موقوفات و اجرای نیات واقفان، تصریح کرد: دفاع و صیانت از کیان موقوفات یک وظیفه اخلاقی و واجب شرعی برعهده ماست، درخواست ما از دادستانان و قضات محترم کشور این است که درباره موقوفات، آنچه حکم الهی و قانون است، اجرا شود.

مروی بیان کرد: در گذشته آقایان شورای عالی شهرسازی وزارت راه نقشه‌ای را برای مشهد تهیه کرده‌ بودند که بخش عمده‌ای از زمین‌های آستان قدس در آن طرح از بین می‌رفت.

تسنیم

منتشر شده در شنبه, 23 آذر 1398 17:02

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش