text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

دادستان کل کشور: تبلیغات زودرس تخلف انتخاباتی است

سایت حقوقیدیده بان هشتم : دادستان کل کشور، گفت: تبلیغات زودرس در هر دو عرصه حقیقی و مجازی انتخابات تخلف است و تصمیم داریم با آن برخورد کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری در همایش سراسری هیأت‌های نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد اظهار کرد: مردم وقتی ببینند نامزدها با سلامت در این عرصه فعالیت می‌کنند گرایش برای مشارکت و حضور در انتخابات بیشتر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دادستان کل کشور، وی تبلیغات زودرس، راه‌انداختن کارناوال و هزینه‌های اصراف‌گونه را ازجمله تخلفات انتخاباتی اعلام و بیان کرد: اصرار داریم عزیزان فعال در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی به این سه مسئله توجه کنند. دادستان‌کل کشور ادامه داد: تبلیغات زودرس در هر دو عرصه حقیقی و مجازی انتخابات تخلف است و تصمیم داریم با آن برخورد کنیم.
وی راه‌انداختن کارناوال‌ها را به‌حکم قانون ممنوع توصیف و بیان کرد: از هزینه‌کردهای بالا در انتخابات پرهیز شود زیرا از سوی مردم شبهه‌انگیز تلقی می‌شود، این‌ها برای مردم سؤال‌برانگیز است که مگر چه خبر است نامزدها هزینه‌های میلیاردی انجام می‌دهند.
منتظری گفت: همه فعالان و دست‌اندرکاران هیأت‌های نظارت بر انتخابات و مسئولان اجرایی وظیفه‌داریم تا زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات را فراهم کنیم. وی در ادامه همچنین اظهار کرد: دستورالعمل تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شرف آماده شدن است و تا هفته آینده ابلاغ می‌شود. دادستان‌کل کشور بر لزوم همکاری نامزدهای انتخابات با ناظران و مجریان این رویداد سیاسی نیز تاکید و بیان کرد: نامزدها از دسته‌بندی و جناح‌بندی‌های مضر به‌سلامت انتخابات پرهیز کنند. البته اختلاف‌نظرها و جناح‌بندی‌های رسمی و شناخته‌شده اشکالی ندارند اما آنچه مضر است برداشت‌های نادرست از جناح‌بندی‌های سیاسی است. وی افزود: مردم نیز اسفندماه امسال با حضور پرشور، گسترده و مقتدرانه مقاومت خود را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی نشان دهند و آن‌گونه که شایسته این کشور است حضوری باشکوه را در عرصه انتخابات به نمایش گذارند.

 حمایت

منتشر شده در شنبه, 25 آبان 1398 11:06

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش