text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

مصاحبه با سرپرست تیم فوتبال کانون وکلای مازندران

دیده بان هشتم : در ادامه مصاحبه هاى سريالى با مسئولين تيمهاى شركت كننده در مسابقات شيراز كه به ميزبانى كانون وكلاى فارس و بصورت متمركز در شهر شيراز برگزار مى گردد اينبار به سراغ مرد زحمتكش و بادانش و در عين حال با اخلاق تيم فوتبال مازندران رفتيم. گزاف نيست اگر بگوييم محبوب ترين شخصيت ورزشى در بين جامعه وكلا است . در مسابقات داخلى بسيارى از وكلا با شنيدن اسم تيم مازندران با احترام و فارغ از فضاى رقابت ورزشى به استقبال او مى روند و در تورنمنت هاى بين المللى نيز بسيارى از وكلاى ورزشكار كشورهاى ديگر به محض ديدن لوگوى جمهورى اسلامى ايران او را مى جويند. اهتمام و زحمات ايشان براى ورزش جامعه وكلا بى بدليل و غير قابل انكار است. حال به بهانه مسابقات پيش رو خدمت ايشان رسيديم و ايشان همچون گذشته با روى گشاده پاسخگوى سوالاتمان بودند.

سایت حقوقی

 

لطفاً خودتان را بعنوان يكى از اعضاى كادر فنى تيم كانون وكلاى مازندران براى مخاطبين معرفی کنید.
اینجانب علی اکبر اربابی سرپرست تیم فوتبال کانون وکلای دادگستری مازندران در مسابقات آبان ماه سال جارى كه به ميزبانى كانون فارس برگزار مى گردد، هستم و مسئوليت کمیسیون ورزش کانون وكلاى مازندران و نيز عضويت و دبیرى کمیسیون ورزشی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران ( اسکودا) نیز عهده دار می باشم.


از سوابق ورزشى كانون وكلاى مازندران به ويژه ورزش فوتبال توضيح دهيد و آيا تاكنون در تورنمت هاى بين المللى هم شركت داشته ايد.
رشته ی فوتبال و فوتسال به ترتیب از سال ١٣٨٣ و ١٣٨٦ و رشته ی والیبال و تنیس روی میز از سال ١٣٨٥ در کانون وکلای دادگستری مازندران فعال است و تیم فوتبال این کانون در سال های ١٣٨٣- ١٣٨٥- ١٣٨٧-١٣٨٩- ١٣٩١- ١٣٩٣- ١٣٩٥ و ١٣٩٧ در مسابقات جهانی وکلا شرکت داشته است.
( در سالهای ١٣٨٣-١٣٨٥ و ١٣٨٧ به همراه تیم فوتبال کانون مرکز و در سال ١٣٨٩ به همراه تیم فوتبال کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و در سال های بعد بطور مستقل در مسابقات جهانی وکلا حضور داشت) و در مسابقات مسترز جهانی وکلا صاحب مقام های پنجم، ششم و هفتم در بین بیش از سی تیم شده است و در مسابقات فوتبال آسیایی وکلا که در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار شد نيز تيم مازندران موفق شد به فینال این مسابقات راه يابد و نهايتاً با باخت در ضربات پنالتی به مقام دوم مسابقات دست یافت.


هدف تان از شرکت در این تورنمنت چیست ؟ آيا هدف گذارى تيم متبوع از حضور در مسابقات جنبه قهرمانى دارد و يا اينكه ترويج فرهنگ ورزش را در سطح كانون خود دنبال مى كنيد ؟
هدف ما از شرکت در این مسابقات دور هم بودن ، آشنایی بیشتر با وکلای محترم است ... دیگر ، انجام بازی جوانمردانه و تضمین سلامتی جسمی و روحی ورزشی وکلا است و حضورمان فاقد جنبه قهرمانی است.

سایت حقوقی


حضور در این گونه مسابقات را چقدر در هماهنگى و تعامل هر چه بيشتر كانونهاى وكلا در انجام امور اصلى شان مثبت ارزيابى مى كنيد ؟
ورزش همه چیز نیست ولی تأثیر آن را در بهینه نمودن تمامی امور خصوصاً برقراری روابط دوستانه بین وکلا و کانون ها و ایجاد همدلی و همکاری نمی توان نادیده گرفت.


هر سال در چند تورنمنت یا مسابقه شرکت می کنید؟ آیا فعالیت تیم شما دائمی است یا فقط برای مسابقات کنار هم جمع می شوید؟
معمولاً در مسابقات جهانی وکلا و مسابقات دوستانه ی داخلی که بین وکلا و کانون ها برگزار می شود شرکت می کنیم. فعالیت تیم ما در ایامی که هیچ مسابقه ای در کار نیست هفته ای یکبار و زمانی که مسابقات دوستانه ای در بین است هفته ای دوبار و در مسابقات رسمی از دو ماه قبل از شروع مسابقات هفته ای سه بار.

سایت حقوقی


بنظر شما نهاد اسكودا يا همان اتحاديه سراسرى كانونهاى وكلا كه هدف گذارى اصلى آن ايجاد اتحاد و هماهنگى بيشتر بين كانونهاى وكلا است آيا توانسته از ظرفيت ورزش براى نيل به اهداف اصلى خود بهره ببرد ؟
چون خودم یکی از اعضای کمیسیون ورزش اسکودا و دبیر این کمیسیون هستم به من اجازه دهید در این خصوص اظهار نظری نکنم و قضاوت در این مورد را به عهده ی دیگر عزیزان بگذارم.


به نظر شما ورزش و حرفه وكالت چه نقش مثبتی را مى توانند براى هم ايفا كنند و آيا امروزه اين ارتباط ملموس و قابل مشاهده است؟
حرفه وکالت از حرف پر دردسر ، اضطراب زا و پر فراز و نشیب است و این ورزش است که می تواند از وکیل انسانی شاداب ، سالم و تا حدودی بدون دغدغه بسازد.

سایت حقوقی


آيا روايتى را مى توانيد بيان كنيد كه بازى در تيم فوتبال كانون در زندگى شخصى و كارى تان اثر گذار بوده باشد؟
بازی در تیم فوتبال ( در زمانی که بازیکن بودم ) حسن همکاری و انجام کار گروهی و پرهیز از تک روی و خودخواهی را در من تقویت کرد.
چه عواملی می تواند ثبات و پایداری وکلا را در ورزش بیشتر کند و آنها را به ورزش سوق دهد. آيا شکست ها و برد های فوتبال می تواند به مانند شکست و بردهای حرفه وکالت آموزنده باشد؟
آگاه نمودن وکلای عزیز از تأثیر ورزش در تأمین سلامتی و تندرستی ، از خود گذشتگی وفاق و همدلی و همراهی – اصولاً در زندگی انسانها هر برد و باختی آموزنده و تأثیر گذار است.

سایت حقوقی


آيا ورزش در كانون متبوع شما نهادينه شده است و كمسيون ورزش فعال و كميته هاى فرعى تخصصى با بودجه مشخص در ساختار كانون وكلاى متبوع شما پيش بينى شده است؟
ورزش در کانون ما به همت مدیران محترم کانون و تلاش ورزشکاران عزیز نهادینه شده است و کمیسیون ورزشی در این کانون فعال است و ورزش هر ساله از بودجه ی مصوب برخوردار است و همواره و در تمامی ادوار مورد حمایت همه جانبه ی اعضای محترم هیئت مدیره کانون ما بوده است. ورزشکاران نیز در تأمین بخشی از هزینه های ورزشی از محل اعتبارات شخصی خود نقش مؤثری دارند.


سطح مسابقات را چگونه ارزیابی می کنید و آيا پیشنهادی جهت برگزاری بهتر اين دوره از مسابقات دارید؟
امیدوارم این دوره از مسابقات از هر حیث از سطح بالائی برخوردار باشد . البته با پشتکار و علاقه و حساسیتی که از جناب پارسا و اعضای محترم کمیسون ورزش کانون وکلای دادگستری فارس سراغ دارم این یقین برای من حاصل است که مسابقات از نظر اجرائی ، انضباطی ، داوری و تیم پزشکی با کیفیت خوب برگزار می گردد.
اگر این دوره از مسابقات به نام مرحوم مصلائی ( مربی زحمتکش تیم فوتبال کانون فارس ) و مرحوم قهرمانی ( بازیکن سابق تیم فوتبال کانون فارس ) نام گذاری می شد بسیار بجا و زیبنده بود.( روحشان شاد)

 

 

منتشر شده در چهارشنبه, 23 آبان 1397 16:09

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش