text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

نتایج دومین روز از مسابقات فوتبال وکلای ایران + عکس

دیده بان هشتم : دومين روز از مسابقات فوتبال وكلاى ايران كه با ميزبانى كانون فارس در شهر شيراز در حال برگزارى است امروز با برگزارى چهار ديدار پايان يافت.

اولين ديدار بين تيمهاى كانون وكلاى مركز (جوان) و تيم وكلاى بوشهر برگزار شد كه دو تيم در پايان بازى به نتيجه مساوى بدون گل رضايت دادند.

دومين ديدار بين تيم مركز مشاوران فارس و تيم وكلاى البرز برگزار گرديد كه تيم فوتبال مركز مشاوران در يك بازى يك طرفه حريف خود را با نتيجه ٤-١ شكست داد.

سومين ديدار هم بين تيمهاى كانون وكلاى مركز و تيم شيراز (پرشيا) برگزار گرديد كه اين بازى هم با نتيجه ٣-٣ خاتمه يافت. اين بازى در حالى با اين نتيجه خاتمه يافت كه تيم شيراز در ابتداى بازى با يك تاكتيك كاملاً هجومى پا به زمين گذاشت و در همان دقيقه اول موفق شد اولين گل خود را وارد دروازه تيم تهران كند. در ادامه نيز تيم شيراز با حملات پر تعداد خود موفق شد گلهاى دوم و سوم خود را وارد دروازه تيم تهران نمايد و تيم تهران فقط توانست يكى از گلهاى دريافتى را پاسخ دهد و يك فرصت گلزنى را نيز از روى نقطه پنالتى از دست داد. بازى با همين نتيجه در نيمه اول خاتمه يافت . در نيمه دوم نيز تيم شيراز بازى خود را بسيار تهاجمى آغاز نمود كه اگر بى دقتى مهاجمان اين تيم نبود شايد در همان دقايق ابتدايى نيمه دوم به سه الى چهار گل ديگر دست پيدا مى كردند. سرمربى تيم تهران آقاى احمد فدايى كه ادامه بازى با تاكتيك مورد نظر را بنفع تيم خود نمى ديد با سه تعويض توانست جريان بازى را بنفع تيم تهران تغيير دهد و اينبار حملات دامنه دار تيم تهران بود كه تيم شيراز را به لاك دفاعى فرو برد و در ده دقيقه پايانى موفق شد با زدن دو گل نتيجه بازى را به تساوى بكشاند و چنانچه در دقايق پايانى بخت با تيم تهرانى يار بود مى توانست گل پيروزى خود را هم به ثمر برساند.

چهارمين بازى نيز بين تيمهاى كانون مازندران و تيم كانون فارس (پارس) برگزار گرديد كه اين نتيجه با تساوى ٢-٢ خاتمه يافت.

از نكات قابل توجه اين دوره از مسابقات و تا روز دوم اين بازيها نزديكى سطح كيفى تيمها به يكديگر است كه از هشت ديدار برگزار شده و با تعداد گلهاى بالا صرفاً دو ديدار برنده داشته است و ساير ديدارها به تساوى كشيده شده است.

سایت حقوقی

 

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

 

سایت حقوقی

 

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

منتشر شده در دوشنبه, 28 آبان 1397 19:55

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش