text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

شهردار پیشین در استان البرز به حبس محکوم شد

سایت حقوقیدیده بان هشتم : رئیس کل دادگستری البرز گفت: شهردار پیشین یکی از شهرهای استان البرز به حبس و جزای نقدی محکوم شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم، حسین فاضلی در نشست خبری امروز دوشنبه 14 مرداد با اصحاب رسانه، گفت:  شهردار پیشین یکی از شهرهای استان البرز به حبس و جزای نقدی محکوم شده و این پرونده در مرحله تجدیدنظرخواهی در یکی از شعب ویژه در حال رسیدگی است.

 حسین فاضلی در نشست خبری امروز دوشنبه 14 مرداد با اصحاب رسانه از صدور حکم بدوی برای شهردار اسبق کرج خبر داد و گفت:  شهردار پیشین یکی از شهرهای استان البرز به حبس و جزای نقدی محکوم شده و این پرونده در مرحله تجدیدنظرخواهی در یکی از شعب ویژه در حال رسیدگی است.

فاضلی افزود: یک عضو شورای یکی از شهرهای استان هم به دلیل فساد مالی سلب عضویت شده و کیفرخواست پرونده صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه ما در برخورد با جرائم خصوصاً جرائم افرادی که سمتی در بخش‌های عمومی و دولتی دارند مماشات نمی‌کنیم گفت: این نوع موضوعات را به شخصه پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص اینکه چرا نام مدیران متخلف اعلام نمی‌شود هم خاطرنشان کرد: در اعلام اسامی معذوریت داریم مگر در موارد خاص که می‌توانیم اسامی را اعلام کنیم.

رئیس کل دادگستری البرز در ادامه اعلام کرد: در برخی مواقع برای برخی نهادها به اشتباه جا افتاده که این نهادها در استان مصونیت دارند ولی از نظر من هیچ کس مصونیت ندارد و من در مبارزه با فساد هیچ ملاحظه‌ای با هیچ کس ندارم.

فاضلی با بیان اینکه 10 سال قضاوت پرونده‌های اقتصادی ملی را بر عهده داشته‌ام گفت: در این راستا به طور جدی با متخلفان و مجرمان برخورد می‌کنم.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری خاطرنشان کرد: ما به دنبال طرح دعوا و شکایت علیه اصحاب رسانه نیستیم و بنا بر تأکید رئیس قوه قضاییه اگر پرونده‌ای به ما ارجاع شود که یک طرف آن اصحاب رسانه باشند تا جایی که بتوانیم پیگیر حل مشکل می‌شویم و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به خبرنگاران استفاده می‌کنیم چون خبرنگاران بازوی توانمند ما هستند و بدون واسطه با همه مسائل جامعه ارتباط دارند.

فاضلی از تحول در دستگاه قضا با انتخاب رئیس جدید در رأس قوه قضاییه هم گفت و اعلام کرد: برای اینکه سیاست‌های دستگاه قضایی به خوبی پیش برود نیازمند همکاری همه نهادهای مدنی و شهروندان هستیم.

وی به بازدیدهای سرزده از واحدهای قضایی استان هم اشاره و تصریح کرد: حتی مدیران واحدهای قضایی هم از این بازدیدها خبر ندارند و این بازدیدها واقعاً سرزده است تا هم وضعیت کارمندان بررسی شود و هم ارتباط مستقیم و بدون واسطه ایجاد شود.

ایسنا

 

منتشر شده در سه شنبه, 15 مرداد 1398 09:48

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش