text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

وکیل میترا استاد خبر داد: ثبت رضایت‌نامه بدون قید وشرط برای بخشش «نجفی»

سایت حقوقیدیده بان هشتم : وکیل میترا استاد گفت: اولیای دم مرحومه به یکی از دفاتر اسناد رسمی رفته و رضایت‌نامه خود را به طور رسمی ثبت کردند.این رضایت کاملاً بی‌قید و شرط صادر شده و هیچ گونه مبلغی به عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نشده است.

 

محمود حاجیلوئی گفت: موکلم از حق شرعی و قانونی خود مبنی بر قصاص محمدعلی نجفی گذشتند و با تمام حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی که بود توانستند از این مرحله عبور کنند.

وی ادامه داد: جلسات زیادی برای گرفتن رضایت برگزار شد که در همه این جلسات اولیای دم میترا استاد، پدر، مادر و برادرش حضور داشتند تا در این جلسات که بزرگان کرمانشاه، خانواده و همچنین وکلای آقای نجفی حضور داشتند و حتی برخی از مسؤولان نیز آمد و رفت کردند نهایتاً رضایت حاصل شد.

وکیل میترا استاد گفت: از لحاظ قانونی اولیای دم حق و اختیار دارند که برای اعلام رضایت خود به دادگاه بروند یا در دفاتر اسناد رسمی حاضر شوند که در این رابطه اولیای دم مرحومه به یکی از دفاتر اسناد رسمی رفتند و رضایت‌نامه خود را به طور رسمی ثبت کردند. 

حاجیلوئی گفت: این رضایت کاملاً بی‌قید و شرط صادر شده هیچ گونه مبلغی به عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نشده بنابراین شایعات مربوط به ردوبدل وجه کاملاً کذب است.

وی در مورد مطالبه مهریه میترا استاد نیز گفت: در موضوع مهریه ما وکالتی نداریم هر چند که یک حق قانونی است و اولیای دم نسبت به مطالبه آن یا بخشش مهریه می‌توانند دخل و تصرف داشته باشند. 

وکیل میترا استاد گفت: رسیدگی در کمترین زمان ممکن و به دور از فشار نهادهای مختلف انجام شده، ایرادات جزئی مطرح نبوده و در نهایت مجازات‌های مربوط به اتهامات آقای نجفی جزء در یک مورد صادر و اعلام شده که البته مورد اعتراض ما هم است و با این اعلام دادرسی جنبه خصوصی جرم (قتل) رفع شده است.

فارس

منتشر شده در شنبه, 26 مرداد 1398 12:07

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش