text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

قتل دوست حین خواب شبانه

سایت حقوقیدیده بان هشتم : نقشه قتل را کشیدم و از آنجایی که همگی در یک اتاق استراحت می‌کردیم منتظر ماندم تا همه بخوابند

به گزارش پایگاه حقوقی دیده بان هشتم؛ ساعت 9 صبح 21 مرداد 98 مردی جوان در تماس با پلیس 110 از قتل دوستش به نام ظاهر در ساختمان نیمه‌کاره در حال ساخت واقع در محدوده خیابان ایوانک، خیابان زرافشان خبر داد.

بلافاصله مأموران کلانتری 134 شهرک غرب به محل حادثه اعزام شده و با جسد مرد 35 ساله افغانستانی روبه‌رو شدند.

کارآگاهان در بررسی اولیه جسد  با پیکر خونین مقتول درحالیکه با ضربه جسم سخت بر سرش به قتل رسیده بود، مواجه شدند همچنین در بررسی محل جنایت یک لوله فلزی خون‌آلود کشف شد که به نظر می‌رسید مقتول با آن به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات هویت متهم 25 ساله پرونده نیز شناسایی و مشخص شد قاتل و مقتول هر دو کارگر  ساختمان نیمه‌کاره بوده و به اتفاق چند نفر دیگر از همشهریان خود در حال کار بودند.

در ادامه تحقیقات از دیگر کارگران انجام شد که یکی از آنها در اظهاراتش به مأموران گفت: تمام کارگران در یک اتاق 12 متری می‌خوابیدیم، حدود ساعت 22 خوابیدیم و صبح هنگام با جسد خون‌آلود ظاهر روبه‌رو شدیم اما خبری از معقول نبود و به تماسهایمان نیز پاسخ نمی‌داد، ظاهر (مقتول) و معقول (متهم فراری) شب قبل جنایت بر سر مسائل کاری و مالی دائماً باهم درگیر بودند.

در نهایت محل تردد معقول در محدوده سه راه‌آذری شناسایی و وی در مورخ 22 مرداد در یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

متهم پرونده در تحقیقات به کارآگاهان گفت: من دائم با مقتول بر سر مسائل کاری و مالی مشاجره داشتم و شب قبل قتل با وی به شدت درگیر شدم طوریکه نقشه قتل وی را کشیدم و از آنجایی که همگی در یک اتاق استراحت می‌کردیم منتظر ماندم تا همه بخوابند.

وی افزود: بعد از اطمینان از اینکه مقتول به خواب عمیق فرو رفته، با لوله آهنی با چندین ضربه سنگین به سرش زدم و او را به قتل رساندم و از آنجای که خواب تمام دوستانم سنگین بود، کسی متوجه اقدام من نشد و در نهایت از محل جنایت متواری شدم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: قاتل با توجه به اعتراف صریح به قتل با صدور قرار قانونی توسط بازپرس شعبه چهار دادسرای ناحیه 27 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارد.

تسنیم

منتشر شده در یکشنبه, 27 مرداد 1398 16:39

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش