text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

بازداشت مدیرکل سابق استانداری خرم آباد

سایت حقوقیدیده بان هشتم : سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار خرم آباد، افزود: شهردار خرم آباد همچنان بازداشت است و اکنون در حال انجام تحقیقات و تکمیل این پرونده هستیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری نیز در جریان این پرونده بازداشت شده اند یا خیر، گفت: مدیر کل سابق امور شهری استانداری درجریان بررسی این پرونده بازداشت شده است. رازانی ادامه داد: در پرونده قبلی معاون استاندار، رد پای مدیر کل سابق امور شهری استانداری وجود داشت که همین امر سبب برکناری وی شده بود که در حال حاضر در بررسی پرونده شهردار خرم آباد، این مدیر سابق دستگیر و بازداشت شده است. به گزارش میزان، در ۲۴ مردادماه سال جاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان خبر از بازداشت شهردار خرم آباد به به اتهام تضییع حقوق شهرداری، داد.

ضرورت تنوع بخشیدن در ارجاع پرونده به کارشناسان
علی مهران زاده رئیس هیأت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان هرمزگان و اعضای هیأت مدیره این مرکز با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار کردند.

در جریان این دیدار، رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با رئیس کل دادگستری استان و ارائه گزارش عملکرد این مرکز، پیرامون مسائل مبتلا به نکاتی را مطرح کرد. وی ضمن بیان دغدغه‌های کارشناسان رسمی دادگستری، اظهار امیدواری کرد که همکاری کارشناسان رسمی دادگستری و دستگاه قضایی استان با هدف ادای تکلیف قانونی و ارتقای کیفیت آراء، اثربخش‌تر از گذشته تداوم یابد و مرکز کارشناسان به عنوان نمونه موفقی از استقلال رأی جامعه کارشناسی پایدار بماند. در ادامه این دیدار، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر اهمیت پای‌بندی به قانون، لزوم تقارب در نظرات کارشناسی، ارتقای نظارت بر عملکرد و نظریات کارشناسان، لزوم برخورداری از سیستم‌های هوشمند، اصلاح نظام ارجاع کار به کارشناسان و تنوع بخشیدن در ارجاع پرونده به کارشناسان نه فقط به چند کارشناس محدود، تأکید کرد. رییس کل دادگستری استان هرمزگان، حفظ بی طرفی و رعایت موازین علمی و اخلاقی را به منظور ارائه نظرات مؤثر و با هدف تحقق اهداف پیش بینی شده در قانون کارگشا عنوان کرد و افزود: اظهارنظر علمی و مبتنی بر دلایل مستدل موجب اتقان، استحکام و سلامت بیشتر احکام صادره از مراجع قضایی است و تعالی روحی، اقناع وجدانی و حسن عاقبت کارشناسان را به عنوان امین دستگاه قضایی و طرفین پرونده سبب خواهد شد.

حمایت

منتشر شده در یکشنبه, 03 شهریور 1398 09:33

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش