text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

۱۲ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شهرهای قدس و ملارد دستگیر شدند

سایت حقوقیدیده بان هشتم : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۱۲ تن از عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی که در ناآرامی‌های اخیر شهرستان‌های قدس و ملارد دست داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح شهرستان های غرب استان تهران شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی های اخیر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده ۱۲ تن از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های قدس و ملارد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

 خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

ایرنا

 

منتشر شده در شنبه, 09 آذر 1398 10:15

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش