text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

تخریب شیشه بانک با اسلحه و اسیدپاشی روی خودروهای لوکس

سایت حقوقیدیده بان هشتم : رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی خبر داد که علاوه بر تخریب شیشه تعدادی بانک با اسلحه ساچمه‌زن، روی چند خودروی لوکس نیز اسید پاشیده بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ؛ سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت فردی که اقدام به تخریب شیشه و تابلوی بانکها می‌کرد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: از چندی قبل، گزارشاتی مبنی بر تخریب شیشه و تابلوی بانکها در محدوده کلانتری 147 گلبرگ به پلیس پیشگیری پایتخت واصل شد که مأموران انتظامی اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این تخریبها آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران و فیلمهای دوربینهای مداربسته بانکها نشان داد فردی با اسلحه ساچمه‌ای به سمت تابلو و شیشه بانکها تیراندازی می‌کند و به سرعت از محل متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه متهم از خود ردی به جای نمی‌گذاشت، گفت: تلاش مأموران برای شناسایی این متهم آغاز شد و مأموران پس از کار اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند و وی روز گذشته طی یک عملیات ضربتی بازداشت شد.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در مخفیگاه متهم، با یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای‌رنگ دارای باربند و فاقد پلاک انتظامی مواجه شدند که خودرو نیز به همراه متهم به کلانتری 147 گلبرگ دلالت داده شد.

ظهیری خاطرنشان کرد: مأموران با انتقال متهم به کلانتری و بررسی دقیق‌تر، با پرونده دیگری مبنی بر اسیدپاشی روی تعدادی خودروی لوکس در منطقه پاسداران مواجه شدند که حاکی از آن بود که اسیدپاشی‌ها، توسط یک راننده خودروی پراید نقره‌ای رنگ باربنددار و فاقد پلاک انتظامی صورت گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ متذکر شد: با به دست آمدن این اطلاعات، ظن مأموران مبنی بر اینکه این متهم در اسیدپاشی بر خودروها نیز نقش داشته باشد، قوی‌تر شد که در نهایت متهم با دیدن مدارک و شواهد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و علاوه بر تخریب شیشه و تابلوی بانکها با استفاده از سلاح ساچمه‌زن، به اسیدپاشی روی خودروهای لوکس در منطقه پاسداران نیز اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات بیشتر نشان داده که متهم مذکور در جریان اغتشاشات اخیر نیز با استفاده از همین سلاح ساچمه‌‌زنی، اقدام به تخریب شیشه تعدادی بانک کرده است.

وی یادآور شد: این متهم درباره اسیدپاشی روی خودروها در منطقه پاسداران دارای 40 شاکی است و در اعترافات اولیه مدعی شده به دلیل وجود مشکل اعصاب و روان دست به این اقدامات شرورانه زده است.

ظهیری از تحقیقات بیشتر از متهم برای روشن شدن سایر جرایم احتمالی وی خبر داد.

تسنیم

منتشر شده در سه شنبه, 12 آذر 1398 09:43

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش