text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

روی خط خبر

سایت حقوقیدیده بان هشتم : اختلال در سامانه خدمات الکترونیک قضایی رفع شد
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از رفع مشکل اختلال در این سامانه خبر داد. حسن روحانی‌نیا در گفت‌وگو با فارس گفت: سامانه خدمات الکترونیک قضایی دارای اختلال بوده ولی در حال حاضر رفع شده است. وی افزود: مردم نگران این اختلال نباشند چراکه خیلی سریع این مشکل رفع شده است. مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: درگیر این مشکل پیش‌آمده بوده‌ایم چراکه دغدغه مردم را داریم به همین دلیل از همان لحظات اولیه بروز اختلال، پیگیر ماجرا شده‌ایم. روحانی نیا ادامه داد: این سیستم الکترونیکی روزانه رصد می‌شود تا مشکلات احتمالی آن پیگیری و برطرف شود.


 تخلف تالارهای پذیرایی درعقدهای آریایی !
رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق از شناسایی دفاتر ازدواجی که عقد آریایی انجام می‌دهند خبرداد.

علی مظفری در گفتگو با مهر در خصوص تخلف برخی دفاتر ازدواج در رابطه انجام عقدهای آریایی و تذکر رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این خصوص گفت: در بدو امر خود دفاتر ازدواج و طلاق به موضوع عقدهای آرایی ورود کرده و تخلفاتی را شناسایی کردیم. وی افزود: بخشنامه‌ای هم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این رابطه صادر کرد و به‌طورکلی انجام عقدهای آریایی به‌طورکلی ممنوع شد و این موضوع در دفاتر ازدواج و طلاق از بین رفت.
مظفری در خصوص برخی عقدهای آریایی که انجام می‌شود، گفت: در سالن‌های عقد که بدون مجوز اماکن، مکانی را به‌عنوان تالار یا سالن عقد در نظر می‌گیرند و مردم به آن‌ها مراجعه می‌کنند عقد آریایی جعلی ترویج پیدا می‌کرد که این موضوع جعلی است. رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق کشور گفت: حلیت عقد در این نوع از عقود منتفی است بااین‌حال این‌گونه عقدها به‌ندرت در سالن‌های غیرمجاز انجام می‌شود.
پیش‌تر ذبیح‌الله خدائیان رییس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور از بسته شدن دفاتری که عقد آریایی انجام می‌دهند خبر داده بود.

انتقال ۱۹ محکوم ایرانی از کویت به کشور
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری از انتقال ۱۹ محکوم ایرانی محبوس در زندان‌های کویت به کشور خبر داد. محمود عباسی بابیان این مطلب گفت: انتقال این اتباع ایرانی به کشور با رایزنی مقامات ایران و کویت و پیگیری‌های کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری انجام‌شده است. وی گفت: این اتباع ایرانی که امروز به کشور منتقل‌شده‌اند، ادامه محکومیت خود را در ایران طی می‌کنند. رییس کارگروه انتقال محکومان وزارت دادگستری تصریح کرد: اتهام این افراد عمدتاً قاچاق مواد مخدر است که در اقدامی انسانی و حقوق بشری به کشور منتقل‌شده‌اند. وی تاکید کرد: انتظار می‌رود هموطنان با احترام به قوانین و مقررات دیگر کشورها و توجه به مخاطرات قاچاق مواد مخدر، صیانت از وجهه جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را در نظر بگیرند و مرتکب چنین جرایمی نشوند. عباسی همچنین به هموطنانی که به سفرهای خارجی می‌روند هشدار داد: مجازات سنگینی در انتظار افرادی است که مواد مخدر قاچاق می‌کنند. معاون حقوق بشر وزیر دادگستری تاکید کرد: انتقال محکومان به کشور به معنای آزادی محکومان یا عفو آن‌ها نیست و این افراد باید ادامه محکومیت خود را در زندان‌های کشور بگذرانند.

حمایت

منتشر شده در یکشنبه, 13 بهمن 1398 13:01

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش