text1

جمعه, 31 فروردين 1403-

مخدوش‌کنندگان پلاک» نقره‌داغ می‌شوند

سایت حقوقیدیده بان هشتم : رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: رانندگانی که اعداد و ارقام پلاک خودروی خود را تغییر دهند، باید خلافی پلاک جدیدی را که با آن مرتکب تخلف شدند نیز پرداخت کنند.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی وکنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت ، به طرح ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش پرداخت و اظهار داشت: مأموران پلیس راهور تهران در مواجهه با خودروهایی که دارای پلاک مخدوش هستند، ضمن اعمال قانون، راننده را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد، چرا که طبق قانون، تغییر پلاک جرم تلقی می‌شود. 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: بر طبق قانون، مجازات مخدوش کردن پلاک، حبس 6 تا یک‌ساله را در بر دارد. 

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که وضعیت تخلفاتی که راننده متخلف با تغییر ارقام پلاک انجام داده برای مالک واقعی پلاک چگونه است، تصریح کرد: برخی رانندگان متخلف با تغییر اعداد و ارقام، پلاک خود را تغییر می‌دهند که خلافی و تخلف خودروی‌شان برای پلاک جدید ثبت می‌شود، در این صورت بعد از مواجهه پلیس با این دسته از رانندگان متخلف، این افراد ملزم هستند که خلافی پلاک جدید را پرداخت کرده و صفر کنند.

گفتنی است، شهروندان با درج این موضوع گفته‌اند: «شاید شما هم متوجه این نکته شده باشید که اخیرا تعداد خودروهای فاقد پلاک که در خیابان‌ها در تردد هستند زیادتر شده است و نیز خودروهایی که اگر چه پلاک دارند اما پلاک آنها خوانا نیست. روش‌های مختلفی هم برای ناخوانایی پلاک استفاده می‌شود مانند پخش روغن‌های تیره بر روی پلاک، گلی وخاکی کردن پلاک، استفاده از اسپرس های مخصوص ، استفاده از کاورهای پلاستیکی تیره و... ».

 فارس

منتشر شده در دوشنبه, 14 بهمن 1398 19:04

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش