text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

روی خط خبر

سایت حقوقیدیده بان هشتم : شناسایی شایعه‌سازان فرار زندانیان
رییس‌کل دادگستری استان فارس گفت: سه نفر از شایعه‌سازان فرار زندانیان این استان شناسایی شده‌اند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی از عفو و اعطای مرخصی به بیش ‌از هفت هزار زندانی در استان فارس خبر داد و با بیان اینکه برحسب عفو رهبری و دستور رییس قوه‌قضاییه از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون ٧ هزار و ١٠٠ زندانی در استان فارس مشمول دریافت مرخصی وعفو شده‌اند، تاکید کرد: این اقدام بر اساس تصمیم فاصله‌گذاری اجتماعی در زندان صورت گرفته است.
وی با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر فرار زندانیان زندان مرکزی شیراز در فضای مجازی، اظهار کرد: تاکنون سه نفر از شایعه‌پراکنان شناسایی شده اند.
رییس‌کل دادگستری استان فارس افزود: ناآرامی در زندان با وجود تجمع تعداد زیادی افراد امری طبیعی است، اما این موضوع کنترل شد و هیچ زندانی نتوانست از زندان فرار کند.

صدور کیفرخواست عاملان قتل در اسلامشهر 
دادستان شهرستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

یونس اسدی مقدم به آخرین وضعیت پرونده عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی شهرستان اسلامشهر اشاره و اظهار کرد: در هشتم فروردین ماه سال جاری ساعت ۹ صبح سه سارق که اهل اسلامشهر هم نبودند، به قصد سرقت وارد مغازه موبایل فروشی در خیابان کاشانی شدند.
وی افزود: این افراد از چندی قبل مغازه مذکور را شناسایی کرده و تحت نظر قرار داده بودند و روز حادثه نیز با نقشه از قبل طراحی شده به این مغازه مراجعه کرده و یکی از آنها هم در خیابان کشیک می‌دهد. صاحب مغازه هم به دلیل محدودیت ایجادشده برای کسبه، پس از ورود این افراد و با این گمان که قصد خرید دارند، کرکره مغازه را پایین می‌آورد. دادستان اسلامشهر ادامه داد: سارقان پس از مدتی کوتاه، صاحب مغازه را به بازکردن درب گاوصندوق و خارج کردن موبایل‌ها وادار کرده و در پی ممانعت او از این کار، با وارد کردن ضربه چاقو به گردنش صاحب مغازه را به قتل می‌رسانند. اسدی مقدم خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت حدود ۵۰ موبایل، پا به فرار می‌گذارند که به محض اطلاع نیروی انتظامی از موضوع و رصد‌های اطلاعاتی دقیق دو نفر از آنها ظرف نیم ساعت پس از حادثه در یکی از خیابان‌های اسلامشهر دستگیر شدند و نفر سوم نیز خود را معرفی می‌کند و این افراد با قرار تامین روانه زندان می‌شوند. وی با اشاره به تکمیل تحقیقات تکمیلی در دادسرا و رسیدگی سریع و دقیق و فوق العاده به این پرونده، از صدور کیفرخواست پرونده ظرف مدت سه روز از وقوع جنایت و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبرداد. دادستان اسلامشهر گفت: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرد‌ه‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاعام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد. اسدی مقدم به مخلان امنیت هشدار داد که چنانچه امنیت جامعه را مخدوش کنند، با شدت و  قاطعیت و وفق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

حمایت

منتشر شده در شنبه, 16 فروردين 1399 09:27

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش