text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

روی خط خبر

سایت حقوقیدیده بان هشتم : لزوم استفاده بهینه از تمام ظرفیت واحدهای تولیدی
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش می‌شود تا مشکلات کارخانه شیرآلات قهرمان با همکاری و هماهنگی مسئولین دستگاه‌های متولی در اسرع وقت برطرف شود و زمینه استفاده بهینه از تمام ظرفیت این واحد تولیدی فراهم شود. ناصر عتباتی در بازدید از کارخانه شیرآلات قهرمان استان اردبیل، افزود: این کارخانه از واحدهای تولیدی بزرگ در استان اردبیل است که در منطقه‌ای محروم و کم برخوردار تأسیس‌شده است، مسلماً وجود این‌گونه کارخانه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در کل استان می‌شود. وی با قدردانی از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در مناطق محروم یادآور شد: مسلماً ورود بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی در این‌گونه مناطق، نیازمند حمایت جدی مسئولان و دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن موانع و مشکلات به‌منظور ایجاد زمینه و بستر برای راه‌اندازی این واحدها در مناطق مختلف استان است. رییس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از خطوط مختلف این کارخانه که بیش از دو ساعت به طول انجامید گفت: مشکلات مطروحه در این واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مطرح و تلاش می‌شود تا مشکلات این واحد تولیدی با همکاری و هماهنگی مسئولین دستگاه‌های متولی در اسرع وقت برطرف شود و زمینه استفاده بهینه از تمام ظرفیت این واحد تولیدی فراهم شود.در این سفر کاری رییس کل دادگستری از نوار مرزی شهرستان گرمی با همراهی رییس و دادستان حوزه قضایی و فرمانده مرزبانی شهرستان بازدید کرد و در پایان با حضور و سرکشی به دادگستری گرمی ضمن ملاقات حضوری با ارباب‌رجوع و صدور دستورات قضایی لازم، در زندان این شهر نیز حضور یافت و از نزدیک مستمع مشکلات و درخواست‌های مددجویان شد و دستورات لازم را صادر کرد.


پیگیری مشکلات جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان از پیگیری درخواست‌ها و مشکلات جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

علی اصفهانی، عنوان کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات تعدادی از کارکنان کادر درمانی بالاخص جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی، ضمن مکاتبه با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مقرر شد با بررسی درخواست‌ها و تشکیل جلسات با نمایندگان این قشر نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها اقدام لازم صورت پذیرد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در ادامه افزود: احصای موانع احتمالی پیش رو و راهکارهای برون‌رفت از این موانع و توجیه و اقناع این قشر در خصوص اقدامات صورت گرفته از دیگر بخش‌های این نامه بود که مقرر شد ظرف مدت ۲۰ روز نتایج آن به دادستانی مرکز استان اعلام شود.

 کمک ۲۴ میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان کرمان 
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: انجمن حمایت زندانیان کرمان با همکاری خیران درمجموع طی سال گذشته ۲۴ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک کرده است.

دادخدا سالاری بابیان اینکه بیش از ۶۰ درصد زندانیان استان کرمان به دلیل ارتکاب جرائم مرتبط با مواد مخدر وارد زندان شده‌اند، افزود: بخش زیادی از خانواده‌های زندانیان با مشکلات مادی زیاد و دشواری‌های بسیار برای امرارمعاش خود روبرو هستند که باید به آن‌ها کمک شود. دادستان کرمان گفت: حدود ۹۹ درصد زندانیان از خانواده‌هایی با سطح درآمدی پایین هستند که با ورود سرپرست خانواده به زندان در امرارمعاش روزانه خود نیز با مشکل مواجه می‌شوند و بار مشکلات به فرد زندانی تحمیل نمی‌شود و مشکلات آن‌ها به فرزندان و همسران آن‌ها منتقل می‌شود. وی تصریح کرد: کمک مالی به خانواده‌های زندانیان نیازمند به‌تنهایی جوابگوی نیازهای آن‌ها نیست و باید تلاش شود که مشکلات این خانواده‌ها به شکلی مبنایی و اصولی حل شود.

شناسایی و دستگیری ۴ نفر از عوامل تیراندازی در یزد
بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب یزد از دستگیری یک تیم ۴ نفره غیربومی در یزد بعد از ارتکاب عمل مجرمانه خبر داد. بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب یزد از دستگیری یک تیم ۴ نفره غیربومی در یزد بعد از ارتکاب عمل مجرمانه خبر داد و گفت: یک تیم ۴ نفره از یکی از استان‌های شرقی که باهدف انتقام از همشهری خود به یزد واردشده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. وی افزود: این افراد با اسلحه کمری اقدام به مصدوم کردن همشهری خود می‌کنند که قبل از ترک استان دستگیر می‌شوند. این مقام قضایی تصریح کرد: این جنایت در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد ۱۱ خرداد گزارش و پس از دستور در کمتر از ۱۰ ساعت توسط عوامل انتظامی استان یزد، عوامل آن در حال ترک استان در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و دستگیر شدند. بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب یزد صیانت از امنیت و آرامش شهروندان را رسالت دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی برشمرد و گفت: یزد استانی آرام با مردمی قانونمدار و متدین است و ما اجازه نخواهیم داد افرادی با سوءاستفاده از این امنیت، به دنبال اهداف مجرمانه خود باشند.


 برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت قوه‌قضاییه
خبر دیگر از استان یزد اینکه، معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد از برگزاری هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در سامانه فهام معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه خبر داد. محمدرضا عرشیان با اعلام خبر برگزاری هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در سامانه فهام معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، درک موضوعی و درک مفاهیم در رده زیر ۱۶ سال و بزرگسال برگزار می‌شود. معاون فرهنگی دادگستری استان یزد مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن و عترت قوه‌قضاییه در سال جاری را تا اول تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به‌غیراز رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی در مقطع بزرگسالان سایر مقاطع و رشته تا اول تیرماه فرصت دارند تا از سامانه فهام معاونت فرهنگی ثبت‌نام کنند. وی تصریح کرد: قرآن به‌عنوان معجزه جاوید پیامبر (ص)، بهترین روش و سبک زندگی را برای انسان ترسیم کرده است چراکه انسان، مخلوق خدایی است که به حقیقت انسانی و ابعاد وجودی و نیازهای روحی و جسمی مخلوق خود واقف است و در قرآن به تمام این موارد موردنیاز بشر پرداخته است. این مقام مسئول قوانین و مقررات قرآن کریم را منطبق با فطرت بشری دانست و تصریح کرد: تمام نیازهای مادی و معنوی انسان باوجود ارزشمند قرآن تأمین شده، زیرا بهترین وسیله هدایت و برون رفت از دغدغه‌ها و بحران‌های سخت آخرالزمان قران محسوب می‌شود.

حمایت

منتشر شده در سه شنبه, 13 خرداد 1399 09:36

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش