text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

رمال جوان با روزی 20 میلیون درآمد به دام افتاد

سایت حقوقیدیده بان هشتم :رئیس پلیس فرودگاه کشور از دستگیری دو رمال و دعانویس در فضای مجازی خبر داد که به وسیله آلات و ادوات شیطان پرستی از هموطنان اخاذی می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین مهری افزود: در پی رصد همکارانم در پلیس فرودگاه کشور در فضای مجازی، کانالی دارای یک میلیون عضو شناسایی شد که در این کانال تبلیغات برای رمالی، دعانویسی و جادوگری تبلیغ می شد؛ گردانندگان این کانال با فریب دادن هموطنان اقدام به اخاذی و دریافت وجوهات می کردند.

وی با بیان اینکه عده ای به بهانه رفع مشکلات روحی و روانی هموطنان از طریق وسایل جادوگری و شیطان پرستی اقدام به ارائه مشاوره به آنها می کنند، تصریح کرد: بالغ بر دهها میلیارد ریال کلاهبرداری توسط این افراد صورت گرفته است.

رئیس پلیس فرودگاه کشور افزود: متهمان پس از ارائه مشاوره به هموطنان از طریق پست برای آنها لوازمی ارسال می کردند که در این بین ابزارآلات شیطان پرستی و جادوگری نیز به چشم می خورد.

وی ادامه داد: در پی تحقیقات انجام شده مشخص شد که  متهمان خود دچار مشکلات روحی و روانی هستند، حال سوال این است که چگونه فردی که دارای مشکلات روحی و روانی است می تواند مشکلات مردم را حل کند؟

سردار مهری افزود: عده ای به جای اینکه به افراد متخصص و پزشکان مجرب مراجعه کنند به افراد رمال و دعانویس رجوع پیدا کردند و لذا خواهش من از این عزیزان این است که برای رسیدگی مشکلات خود به متخصصین مراجعه کنند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های موجود موفق شدند مخفیگاه متهمان را در شمال کشور شناسایی و طی عملیات ضربتی آنها را دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی روانه زندان کنند.

رئیس پلیس فرودگاه کشور با بیان اینکه فقط در یک مورد متهمان از یکی از مراجعان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کردند، افزود: از همه کسانی که به طریق رمالی و دعانویسی از آنها کلاهبرداری شده درخواست داریم تا برای شناسایی متهمان به پلیس فرودگاه کشور مراجعه کنند ضمناً شهروندان می توانند هرگونه فعالیتی را در این زمینه به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

خبر آنلاین

منتشر شده در سه شنبه, 03 تیر 1399 11:55

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش