text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

قراردادهای فوتبالیست‌ها زیر ذره‌بین سازمان بازرسی

سایت حقوقیدیده بان هشتم : مدیرکل بازرسی ورزش سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ارائه پاداش‌های زیاد به برخی فوتبالیست‌ها گفت: یک بازیکن برای هر گل یک میلیون و هر پاس نیم میلیون دریافت می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم، مسعود طاهری‌جعفری مدیرکل بازرسی ورزش سازمان بازرسی کل کشور در نشست خبری رئیس سازمان بازرسی کشور در مورد پرونده بازرسی از قراردادهای مربوط به فوتبال، اظهار داشت: در مورد عقد قرارداد و انتخاب برخی سرمربی‌ها ابهاماتی در حوزه ورزش کشور مطرح است.

وی افزود: در مورد یکی از مربیان مطرح کشور عقد قرارداد به درستی انجام نگرفته و باید در کمیته فنی این مساله مطرح و پس از تصویب عقد قرارداد انجام می‌گرفت.

 مدیرکل بازرسی ورزش سازمان بازرسی کل کشور بیان داشت:‌یک مربی که تا سال 2012 متاسفانه هیچ سابقه سرمربیگری مهمی نداشته به کار گرفته شده و الان مشکلاتی ایجاد شده است و فدراسیونی که بدهی دارد پرداخت مالیات این قرارداد را بر عهده گرفته ولی اقدامی انجام نداده است.

طاهری‌جعفر گفت:‌متاسفانه در حوزه قراردادهای فوتبال مشکلاتی وجود دارد و در یکی از تیم‌های مطرح بازیکنی به کار گرفته و جذب شده که رقم‌های بالایی دریافت می‌کنند. به طور مثال به ازای هر گل اعلام کرده یک میلیون و به ازای هر پاس نیم میلیون دریافت می‌کند که باید بررسی‌های لازم در این راستا انجام گیرد.

وی در مورد وضعیت کفاشیان و اقدامات سازمان بازرسی در مورد پرونده آن، گفت: محرومیت این فرد به یک سال کاهش یافته که خرداد این یکسال به اتمام رسی

فارس

منتشر شده در شنبه, 07 تیر 1399 11:35

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش