Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

سایت حقوقیدیده بان هشتم : حمایت از بنگاه‌های کوچک و سرمایه‌گذاران در دستور کار است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه حمایت از بنگاه‌های کوچک و سرمایه‌گذاران در دستور کار است، از رفع مشکلات بازار سنتی اردبیل خبر داد. سید عبدالله طباطبایی در رابطه با اقدامات انجام‎شده با موضوع نظارت و پیگیری حقوق عامه اظهار کرد: احیای حقوق عامه از جمله وظایفی‌ است که قانون اساسی، اجرای آن را بر عهده دستگاه قضایی گذارده است. انجام این وظیفه و تکلیف در سالیان اخیر به صورت یک اولویت جدی در دستور کار قوه‌قضاییه علی‌الخصوص دادستان‌ها قرار گرفته که خوشبختانه نتایج و ثمرات خوبی را به همراه داشته و از تضییع حقوق عامه به نحو مناسبی جلوگیری کرده است. وی با بیان اینکه یکی از مواردی که در باب حقوق عامه به آن ورود کردیم، موضوع حمایت از بنگاه‌های کوچک و سرمایه‌گذاران بود، ادامه داد: حمایت از بنگاه‌های کوچک و سرمایه‌گذاران به‎ویژه سرمایه‌گذاران غیربومی در کمیسیون‌ها و جلسات شورای حمایت از سرمایه‎گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل مورد توجه دادستانی مرکز استان قرار گرفت که خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشت. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه حمایت از میراث فرهنگی در جهت جلوگیری از تخریب و نابودی را یکی از مصادیق صیانت از حقوق عامه می‌دانیم لذا در این خصوص دستورات لازم صادر شد و پیگیری‌های متعددی جهت رفع مشکلات میراث فرهنگی در بازارهای سنتی اردبیل و نیز تعمیر و بازسازی بازارهای تاریخی در حوزه میرات فرهنگی و فرهنگ عمومی صورت گرفت.


تأکید بر لزوم ضربه به بنیان‎های اقتصادی قاچاقچیان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان‎های اقتصادی  قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید کرد.

بابک محبوب علیلو در جلسه‎ای با رییس و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان‎های اقتصادی  قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید و تصریح کرد: این مهم باید در اولویت برنامه‎های ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار بگیرید و با قاطعیت با هر گونه منابع و گردش مالی نامشروع قاچاقچیان و عوام تولید و توزیع مواد مخدر در جامعه برخورد شود.
وی با اشاره با آسیب و زیان‏های اجتماعی،‌ روانی و امنیتی مواد مخدر بیان کرد: این بلای خانمان‎سوز سرمنشا بسیاری از آسیب‎های اجتماعی است که علاوه بر هزینه‎های سنگین به جامعه، بسیاری از جوانان کشور را معتاد کرده و سرنوشت آنان را به تباهی می‎کشاند.

ایجاد زمینه اشتغال برای 250 نیروی کار در یک واحد تولیدی
رییس‌کل دادگستری استان فارس گفت: با طرح مشکل یکی از واحدهای تولیدی این استان و تشکیل جلسه مشترک با بانک‌های مربوطه و رفع مشکل اعطای تسهیلات به آن می‌توانیم زمینه اشتغال ۲۵۰ نیروی کار جدید به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کنیم.  در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی از پتروشیمی و یک واحد تولیدی در دست احداث مرودشت بازدید کرد. حجت‎الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید از پتروشیمی مرودشت با بیان اینکه باید ظرفیت‌های تولیدی استان فارس را حفظ و صیانت کرده و در راستای توسعه آن کمک کنیم، اظهار کرد: وجود این واحد عظیم صنعتی ظرفیت قابل توجهی برای شهرستان مرودشت و استان فارس محسوب می‌شود که این امر ضرورت توجه مسئولان استان به مشکلات این واحد تولیدی را بیشتر خواهد کرد. وی در ادامه سفر به شهرستان مرودشت با حضور در واحد تولیدی در حال احداث اسانس و کنستانتره گیاهان دارویی بیان کرد: کمک به این واحد صنعتی در آستانه آغاز به کار با تمام ظرفیت می‌تواند به اشتغال جوانان منطقه کمک شایانی کند. رییس‎کل دادگستری استان فارس عناون کرد: با طرح مشکل این واحد تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان و تشکیل جلسه مشترک با بانک‌های مربوطه و رفع مشکل اعطای تسهیلات به آن می‌توانیم زمینه اشتغال ۲۵۰ نیروی کار جدید به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کنیم. وی با بیان اینکه پس از سفر ریاست قوه‎قضاییه به استان فارس و تأکید بر پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی، دیدار مسئولان قضایی از واحد‌های دارای مشکل افزایش یافته و در همین راستا همکاری و تعامل با مجموعه اجرایی نیز بیشتر شده است، اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد تعاملی، دستیابی به اهداف شعار سال و جهش تولید در استان فارس محقق خواهد شد.

رفع مشکل اسناد املاک اشتهارد در سفر رییس دستگاه قضا به استان البرز
رییس دادگستری شهرستان اشتهارد از رفع مشکل اسناد املاک این شهرستان در سفر آیت‎الله رییسی به استان البرز خبر داد. 

علی بستامی با تشریح اقدامات دادگستری به منظور حل مشکلات مردم شهرستان اشتهارد گفت: با توجه به اینکه بیش از هفتاد درصد ساکنان اشتهارد با مشکل اخذ سند رسمی املاک و مستغلات مواجه هستند و زمین‌هایی که ابنیه در آن احداث شده، موات اعلام و به نام دولت سند تنظیم شده است، تلاش شد تا حقوق قانونی مردم احیا شود. وی افزود: برای حل این مشکل کهنه که بیش از شصت سال از عمر آن می‎گذرد، در سفر اخیر آیت‎الله رییسی به استان البرز، موضوع از طریق دادگستری اشتهارد مطرح و با پیگیری‌های رییس‎کل دادگستری استان البرز، جلسه‌ای در این خصوص در قوه‎قضاییه تشکیل شد. رییس دادگستری اشتهارد با بیان اینکه با عملیاتی شدن تصمیم اتخاذشده مشکل مردم این شهرستان در جهت تثبیت املاک و مستغلاتشان که از راهبردهای قوه‎قضاییه است، حل می‌شود، تصریح کرد: با حل مشکل اهالی این شهرستان علاوه بر استفاده شهروندان از مزایای سند رسمی، از افزایش تعداد دعاوی مطروحه در دستگاه قضا پیشگیری خواهد شد.

حمایت

 

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش