text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

دستور توقیف اموال فدراسیون فوتبال صادر شد

سایت حقوقیدیده بان هشتم :  دردسرهای پرونده بدهی دومیلیون یورویی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود و حالا تبدیل به بحرانی شده که مدیران فدراسیون هیچ راه‌حل درستی برای آن ندارند.

مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، اقدامات قانونی برای برگشت‌زدن چک فدراسیون را انجام داده و طبق شنیده‌ها علیه فدراسیون از دادگاه حکم گرفته‌اند. حالا فوتبال ایران برای پرونده تسویه حساب دومیلیون یورویی با مارک ویلموتس و دستیارانش باید دومیلیون یورو در شرایطی به شستا پس بدهد که قیمت یورو نسبت به زمانی که این پول به فدراسیون پرداخت شد، دو برابر شده است و مدیران فوتبالی هم تعهد کرده‌اند که براساس قیمت روز یورو مبلغ را پس بدهند.
همان‌طور که انتظار می‌رفت مدیران فدراسیون در تاریخ سی‌ویکم تیرماه نتوانستند پول شستا را پس بدهند. در این مدت با مساعدت مسئولان دولت و وزارت ورزش چند باری از شستا برای تسویه حساب وقت گرفته شده است. منتهی باز هم مدیران فدراسیون در تأمین ارز مورد نیاز برای تسویه حساب ناکام بوده‌اند. در نهایت وقتی فشار برخی نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی بیشتر شد، شستا مجبور شد برای تسویه حساب با فدراسیون اقدامات قانونی انجام بدهد. به این ترتیب در مرحله نخست چک دومیلیون یورویی برگشت زده و سپس در مجتمع قضائی شهید صدر تهران شکایتی علیه فدراسیون فوتبال ثبت شد که شنیده می‌شود به رأی علیه این مجموعه ختم و حتی دستور توقیف اموال هم صادر شده است. البته مدیران فدراسیون و وزارت ورزش تا به امروز هیچ شفاف‌سازی دقیقی درباره این پرونده انجام نداده‌اند و معلوم نیست چرا از ارایه گزارش به جامعه فوتبال و رسانه‌ها در این زمینه مثل بسیاری دیگر از پرونده‌ها خودداری می‌کنند.

خبرآنلاین

منتشر شده در دوشنبه, 06 مرداد 1399 18:07

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش