text1

سه شنبه, 29 اسفند 1402-

اخبار مهم حقوقی و قضائی

سایت حقوقیدیده بان هشتم : اهتمام دستگاه قضا برای ساماندهی وضعیت معادن خراسان شمالی
رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با مدیریت دقیق و راهگشا و اعمال نظارت‌های جدی و سازنده مشکلات بخش معادن استان مرتفع و به نحو مطلوب ساماندهی شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به ظرفیت معادن استان و تبیین نقش این منابع ارزشمند طبیعی در رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال‌زایی، از ذخایر معدنی، به‌عنوان یکی از مصادیق انفال و ازجمله اصلی‌ترین سرمایه‌های عمومی جامعه یادکرد. وی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت دقیق و راهگشا و اعمال نظارت‌های جدی و سازنده مشکلات بخش معادن استان مرتفع و به نحو مطلوب ساماندهی شود.

رییس شورای حفظ حقوق بیت‌المال خراسان شمالی با بیان اینکه برای آسیب‌شناسی مشکلات حوزه معادن استان گزارش جامعی در این خصوص تهیه‌شده به ارزیابی نتایج بررسی‌های فنی و دقیق میدانی صورت گرفته پرداخت و در ادامه از فعال بودن صرفاً ۵۰ درصد از معادن استان انتقاد کرد.
رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن تحلیل وضعیت معادن استان و تبیین مغایرت کمی و کیفی میزان پروانه‌ها و مجوزهای صادره در حوزه معادن خراسان شمالی بیان کرد: ظرفیت معادن استان و حتی مجموعه تخلفات احتمالی صورت گرفته در این حوزه‌ها نیز کاملاً شناسایی‌شده که مراتب در دست بررسی قرار دارد.

برکناری دائم مدیرعامل اسبق شرکت ایران‌خودرو در مشهد
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت قطعی مدیرعامل اسبق شرکت ایران‌خودرو در مشهد خبر داد و گفت: حکم برکناری دائم مدیرعامل اسبق شرکت ایران‌خودرو در مشهد صادر شد.
سیدیاسر رایگانی افزود: با گزارش دریافتی از سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد تخلف گرانفروشی مدیرعامل اسبق شرکت ایران‌خودرو پرونده‌ای تشکیل و به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع شد. وی اظهار کرد: در بررسی‌ها مشخص شد باوجود دستورالعمل وزیر صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مورد اینکه خودروهایی که تاریخ تحویل آنها از شهریور تا پایان دی ۱۳۹۷ بوده شامل افزایش قیمت نمی‌شود؛ مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو مرتکب گرانفروشی در عرضه خودرو بالاتر از قیمت مصوب شده و از شاکیان مبالغ اضافی دریافت شده است. سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: شعبه با توجه به احراز تخلف، متهم پرونده را محکوم به اخذ درآمد حاصل از تخلفات به مبلغ ۵۶۰ میلیون و ۸۵۲ هزار ریال و واریز آن به‌حساب خزانه و برکناری متخلف از سمت خود به‌طور دائم و انفصال از خدمات دولتی به مدت شش ماه و استرداد حق شکات صادر کرد.

برگزاری اولین جلسه طرح خدمت جهادی دادسرای قم
اولین جلسه طرح خدمت جهادی از سوی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم با حضور دادستان قم برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه ولایت اولین جلسه طرح خدمت جهادی از سوی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه آسایشگاه برگزار شد. در این برنامه که با حضور دادستان قم و معاونان وی و دیگر مسئولان شهر ازجمله مسئولان انتظامی برگزار شد، رفع مشکلات مردم و آسیب‌های موجود در این منطقه با دستورات ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گرفت. هدف از اجرای طرح خدمت جهادی از سوی دادستانی رسیدگی سریع و جهادی مسئولان به آسیب‌های اجتماعی محلات قم و همچنین ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان است و کمیته احیای حقوق عامه قرارگاه دادسرای قم پیگیر عملیاتی شدن مطالبات مردمی خواهد بود. این طرح با محوریت مساجد در نقاط مختلف شهر خصوصاً مناطق پر آسیب به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

ورود مدعی‌العموم به مشکل قطع آب در برخی از مناطق کرج
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ضمن بازدید از تصفیه‌خانه آب شماره ۲ کرج گفت: در این دیدار مقرر شد برای رفع کمبودها و تامین بلندمدت منابع آبی لازم با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهری با همکاری ادارات مذکور و استانداری و وزارت نیرو اقدامات لازم انجام شود.

حسن مددی در پی دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص قطعی آب در برخی مناطق کرج ضمن بازدید از تصفیه‌خانه آب شماره ۲ کرج بر افزایش کیفیت آب مصرفی شهروندان و جلوگیری از قطعی آب در مناطق شهر کرج تاکید کرد. وی دراین‌باره گفت: با انعکاس این مشکل به دادستانی، بلافاصله دستور بررسی موضوع صادر شد و در بازدیدی که با همراهی فرماندار کرج، روسای ادارات برق و آب منطقه از تصفیه‌خانه شماره ۲ کرج انجام شد مشکلات مربوط به حوزه تامین آب آشامیدنی شهر کرج و گزارشات قطعی آب واصله از شهروندان در مناطق ماهدشت و مهرشهر بررسی شد.
مددی ادامه داد: در این دیدار مقرر شد برای رفع کمبودها و تامین بلندمدت منابع آبی لازم با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهری با همکاری ادارات مذکور و استانداری و وزارت نیرو اقدامات لازم انجام شود و نسبت به پیگیری افزایش میزان سهم آب کرج از منابع آبی سدهای طالقان و امیرکبیر اقدام و برای توسعه و احداث مخازن آبی تمهیدات مقتضی پیش‌بینی شود. 

  ورود مدعی‌العموم برای حل مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره کرج
همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بازدید از مرکز دفع زباله حلقه دره کرج گفت: طبق گزارش‌های دریافتی اطلاعاتی در خصوص نارضایتی مردمی از محل و روند دفع زباله در کرج واصل شد که برای حل این موضوع امروز از این محل بازدید شد. وی افزود: در این بازدید دستورات لازم به مسئولان شهری در خصوص پیش‌بینی محل دیگری در استان البرز برای دفن زباله‌ها به‌صورت بهداشتی صادر و پیشنهاد شد در انتخاب مدیرعامل مرکز پسماند توسط شهردار تسریع و ثبات مدیریت در مرکز مذکور در دستور کار قرار گیرد. مددی، تسریع در بازسازی و تعمیر مرکز بازیافت برای تفکیک زباله‌های قابل بهره‌برداری و جلوگیری از افزایش و گسترش آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از انتشار گازهای گلخانه‌ای را از دیگر موارد مطرح‌شده در این بازدید عنوان و گفت: دفن بهداشتی زباله‌ها و تصفیه شیرابه‌های موجود، کنترل افزایش زادوولد سگ‌های ولگرد در مرکز نگهداری و کنترل بیماری‌های قابل‌انتقال از حیوانات به انسان، استحصال گازهای گلخانه‌ای و مطالعه برای کنترل آن‌ها و استفاده از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان استان نیز در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت.

مشکلات مددجویان زندان ایلام بررسی شد
رییس کل دادگستری استان ایلام که به‌صورت غیرحضوری و ویدئو کنفرانس با زندانیان زندان مرکزی ایلام دیدار داشت، در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت و حسب مورد دستورات مقتضی را به مسئولین ذی‌ربط صادر کرد.

علی دهقانی به‌صورت غیرحضوری و ویدئوکنفرانس با تعدادی از زندانیان زندان مرکزی ایلام دیدار و درخواست‌ها و مشکلات آنان را بررسی و دستورات مقتضی را صادر کرد. رییس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های تحولی قوه‌قضاییه در خصوص کاهش مجازات حبس و ارتقای کیفی وضعیت زندان‌ها، افزود: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی، دیدار مستمر و منظم با زندانیان و همچنین استفاده از ارفاقات قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از برنامه‌های مهم قوه‌قضاییه و دادگستری استان است.
دهقانی همچنین با اشاره به شرایط خاص کشور و استان در مقابله با ویروس کرونا بر اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط زندان و پایش مستمر سلامت زندانیان تاکید کرد و برگزاری این دیدار به‌صورت غیرحضوری با زندانیان را در راستای رعایت این دستورالعمل‌ها دانست. وی تصریح کرد: برگزاری غیرحضوری جلسات رسیدگی به پرونده‌های زندانیان در دستور کار محاکم قضایی استان ایلام قرار دارد. دهقانی ضمن گفت‌وگو با تعدادی از زندانیان زندان مرکزی ایلام در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت و حسب مورد دستورات مقتضی را به مسئولین ذی‌ربط صادر کرد.

آزادسازی بیش از ۶۵ هزار مترمربع از اراضی روستای رنگرز شهریار
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از قلع‌وقمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات به مساحت ۶۵ هزار و ۵۲۰ مترمربع خبر داد.

حمید عسگری پور از قلع‌وقمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات خبر داد و بیان کرد: در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی واقع در روستای رنگرز، پس از صدور دستور قضایی با همکاری عوامل اداره جهاد کشاورزی ۶۵ هزار و ۵۲۰ مترمربع از اراضی زراعی آزادسازی شد. دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: ساخت و ساز‌های غیرمجاز شامل ۴۴ مورد دیوار به مساحت هزار و ۸۸۰ مترمربع، ۱۵ بنا به مساحت ۳۷۰ مترمربع و هفت مورد محوطه‌سازی به‌اندازه ۶۵۰ مترمربع، ۱۰ عدد آلاچیق به مساحت ۲۱۰ مترمربع و پنج مورد استخر به مساحت ۱۴۰ مترمربع بوده است. وی تاکید کرد: دادستانی در برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ‌گونه مسامحه‌ای با اشخاص نخواهد کرد.

دستگیری 10 نفر در رابطه با معامله اموال مسروقه در قزوین
طرح برهم زدن بازارهای خریدوفروش اموال مسروقه توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین اجرایی شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین در خصوص اجرای این طرح بیان کرد: سرقت یکی از انواع جرایمی است سبب ایجاد ناامنی و مهم‌تر از آن بالا بودن احساس ناامنی در بین شهروندان شده است و تاکنون اقدامات صورت گرفته در راستای ناامن سازی محل‌های خریدوفروش اموال مسروقه با رویکرد اجرایی، عملیاتی و پیشگیرانه همراه نبوده است چراکه امروزه شاهد خریدوفروش اموال مسروقه از طریق فضای حقیقی و مجازی در جامعه هستیم.
علی فولیان در ادامه افزود: یکی از مشوق‌ها و انگیزه‌هایی که سبب می‌شود سارقان دست به سرقت بزنند، فروش سهل و آسان اموال مسروقه است و با توجه به اینکه بیشتر این اموال توسط ضایعات فروشی‌های فاقد مجوز و متخلف در سطح شهرستان خریداری می‌شود، این طرح به‌منظور برخورد با ضایعات فروشی‌های غیرمجاز، متخلفان و خریداران اموال مسروقه با حضور اتاق اصناف، پلیس اماکن، نیروی انتظامی در استان قزوین در حال اجرا است.
وی، عنوان کرد: در همین راستا چهار واحد صنفی خریدوفروش ضایعات و اموال مسروقه پلمپ شد و بیش از ده نفر نیز بازداشت شدند. فولیان با بیان اینکه اجرای طرح برهم زدن بازار خریدوفروش اموال مسروقه سبب کاهش سرقت در سطح استان خواهد شد، گفت: اکنون برای ساماندهی این واحد‌های ضایعاتی غیرمجاز اتاق اصناف و اتحادیه مرتبط باید دستورالعملی را تدوین نمایند تا واحد‌هایی که شرایط فعالیت قانونی در این صنف را دارند امکان اخذ مجوز برای آنها فراهم‌شده و تحت پوشش مراجع قانونی قرار گیرند، همچنین معاملات خود را روزانه در دفاتر خریدوفروش ثبت و ضبط کرده؛ علاوه بر این ملزم هستند تا دوربین مداربسته نصب نمایند. فولیان در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیرقانونی، ضمن معرفی مالخران مراتب را بلافاصله به پلیس 110 
اطلاع دهند.

تأکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس مبنی بر غیرقانونی بودن افزایش اجاره‌بها بیش‌از حد و نصاب‌های مقرر واکنش نشان داد.

سید جواد ایلالی با اشاره به اینکه رعایت حقوق دیگران به‌ویژه اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در شرایطی که از طرفی با مشکلات عدیده اقتصادی و از طرف دیگر گسترش ویروس کرونا مواجه هستیم یک وظیفه است؛ مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس را درباره تکلیف مشاورین املاک در عدم افزایش اجاره‌بها بیش از نصاب‌های مقرر لازم‌الاجرا دانست. وی با بیان اینکه بنگاه‌های مسکن نباید از اجرای این مصوبه تخطی و از آن سرپیچی کنند؛ تصریح کرد: با توجه به مبانی قانونی در صورت وقوع تخلف از این مصوبه مستأجر می‌تواند نسبت به طرح دعوا به طرفیت موجر از طریق مجاری قانونی اقدام نماید.
ایلالی با انتقاد از وجود خلأهای قانونی که در درازمدت بتواند رافع مشکلات آشفته‌بازار مسکن و اجاره‌بها باشد؛ این نوع مصوبات را ناکافی و مانند مسکنی دانست که در کوتاه‌مدت مؤثر است. وی بیان کرد: در شرایط فعلی، قانون خاصی برای کنترل اجاره بهاء در قوانین مدنی، تجارت و روابط موجر و مستأجر یا قانون نظام امور صنفی وجود ندارد و این یک نقیصه به شمار می‌رود که موجبات سوءاستفاده‌های عدیده‌ای را فراهم می‌سازد.
این مقام قضایی اظهار کرد: متناسب با مقررات مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناویروس، موجر می‌تواند متناسب با تقویم اجاره بهاء در سال ۱۳۹۸ در تهران حداکثر تا ۲۵ درصد، در دیگر کلان‌شهرها حداکثر تا ۲۰ درصد و در شهرهای کوچک نیز تا حداکثر تا ۱۵ درصد اجاره‌بها را افزایش دهد.


تمدید زمان ثبت‌نام آزمون مشاوران خانواده قوه‌قضاییه
زمان ثبت‌نام در آزمون مشاوران خانواده سال ۹۹ از ۱۵ مردادماه لغایت ۲۱ مردادماه تمدید شد. بنا بر اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه‌قضاییه زمان ثبت‌نام در آزمون مشاوران خانواده سال ۹۹ از ۱۵ مردادماه لغایت ۲۱ مردادماه تمدید شد. مطابق این اطلاعیه داوطلبان با داران بودن شرایط سنی ۳۰ سال و سابقه دو سال کار مرتبط و در اختیار داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا بالاتر می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت مطالعه دقیق آگهی و ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند. آزمون مشاوران خانواده قوه‌قضاییه روز جمعه ۴ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

    

تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان خراسان رضوی
به دستور رییس‎کل دادگستری استان خراسان رضوی، شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری تشکیل شد. غلامعلی صادقی طی دستوری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خواستار تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری شد. متعاقب استیذان رییس وقت دستگاه قضایی از مقام معظم رهبری با موضوع تسریع در روند مبارزه با مفاسد اقتصادی و تشکیل دادگاه‎های ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور؛ اقدامات گسترده‎ای با محوریت این موضوع در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی آغاز و پرونده‎های مهمی از جمله پرونده شرکت پدیده، شرکت پردیسبان، اعتماد ایرانیان و ... مورد رسیدگی قرار گرفت و ضمن برخورد قاطع قانونی با مجرمان، نسبت به احقاق حقوق عمومی اقدام شد. در ادامه این اقدامات رییس‎کل دادگستری استان خراسان رضوی نسبت به تشکیل «شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» با محوریت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی دستور ویژه‎ای صادر کرد. بر این اساس شعب ویژه‎ای در سطح بازپرسی مکلف خواهند بود با حساسیت، دقت، سرعت و با لحاظ کیفیت برخورد با مفاسد اقتصادی را در دستور کار قرار دهند. تشکیل کمیته پولی، بانکی و مالیات، شهرداری‎ها، زمین، مسکن و منابع طبیعی، صنعت و بازرگانی و تحقق شعار سال از اقدامات انجام‎شده در چارچوب شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری بوده است. گفتنی است گزارشات واصله مردمی، نهادهای امنیتی - انتظامی و ضابطین دستگاه قضایی در خصوص وقوع مفاسد اقتصادی و اداری در این شورا بررسی شده و با انجام کار دقیق کارشناسی، اقدامات قانونی لازم با نگاه پیشگیرانه به انجام خواهد رسید.

رفع تصرف بیش از ۵۰ هکتار از بستر و حریم رودخانه‎ها در قزوین
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: بیش از ۵۰ هکتار از بستر و حریم رودخانه‎ها رفع تصرف شد. محمد قاسمی در نشست شورای حفاظت از منابع آبی استان قزوین با بیان اینکه بیش از ۵۰ هکتار از بستر و حریم رودخانه‎ها رفع تصرف شد، اظهار کرد: بحران آب مساله‎ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد، زیرا مصرف و برداشت بی‎رویه از منابع آب، آسیب‎های جدی و جبران‎ناپذیری در پی دارد.
وی بیان کرد: صیانت از منابع آبی یکی از مصادیق حقوق عامه و بیت‎المال است و از آنجایی که منابع آب در استان قزوین محدود و موارد مصرف نامحدود است، باید میان ورودی و خروجی آب یک تعادل برقرار شود. در غیر این صورت در آینده با بحران‎های جدی مواجه خواهیم شد.

 

آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان
رییس‎کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان خبر داد.

علی صالحی از تشکیل و آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان خبر داد و اظهار کرد: طی حکمی از سوی ریاست قوه‌قضاییه، محمد شنبه‎زاده به سمت رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان منصوب شد.
وی در ادامه تأکید کرد: این اداره با رویکرد حمایتی و پیشگیری از ورشکستگی شرکت‌های تجاری راه‌اندازی شده است.
صالحی با اشاره به اهمیت ویژه این موضوع در استان هرمزگان به عنوان یک استان تجاری و قطب اقتصادی در کشور، ابراز امیدواری کرد که با مطالعه دقیق و پیگیری‌های مستمر توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی استان، مسایل موجود سر و سامان یابد و این موضوع منشا خیر و برکت برای عموم مردم و زمینه‎ساز توسعه همه‎جانبه استان هرمزگان شود. وی افزود: هیچ رسیدگی بیشتر از یک ماه در استان هرمزگان نداریم و همکاران ما در بعضی از شعب برای عصر‌ها و شب‌ها وقت رسیدگی تعیین می‌کنند تا سرعت رسیدگی‏ها افزایش یابد و پرونده‌ای بر زمین نماند. رییس‎کل دادگستری استان هرمزگان در مورد تأثیر شیوع کرونا بر دستگاه قضایی این استان نیز گفت: شیوع این بیماری هیچ تأثیری بر روند بررسی پرونده‌ها نداشته است و در برخی موارد نیز از طرفین پرونده‌ها خواستیم که لایحه‌های خود را از طریق دفاتر پیشخوان ارسال کنند و علاوه بر این دادرسی الکترونیک را نیز توسعه داده‌ایم. در این راستا ورودی‌های دادگاه‌ها و مراکز قضایی را نیز کنترل می‌کنیم و خوشبختانه در این حوزه هیچ مشکلی نداشته‌ایم و خللی در رسیدگی‌ها نیز ایجاد نشده است.

تخریب ویلا‌های غیرمجاز شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در کوهرنگ
رییس‌‎کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از تخریب ۹ ویلای غیرمجاز در منطقه بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ با صدور دستور قضایی خبر داد. احمدرضا بهرامی در حاشیه تخریب ۹ ویلای غیرمجاز در منطقه بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ گفت: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با خرید بخشی از زمین‌های کشاورزی در منطقه بیرگان و تغییر کاربری غیرمجازاراضی اقدام به ساخت غیرقانونی ویلا در این منطقه کرده بود که طی شکایت اداره‎کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری این موضوع در دستگاه قضایی رسیدگی و در نهایت حکم به تخریب ویلا‌ها صادر شد. وی در ادامه تصریح کرد: پس از قطعیت یافتن حکم صادره، عملیات اجرای حکم و تخریب ویلا‌های غیرمجاز در اول خردادماه امسال آغاز شد که با توجه به تقاضای شرکت آب منطقه‌ای اصفهان جهت خارج کردن وسایل و تجهیزات درون ویلا‌ها و نیز اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور، اجرای حکم پس از تخریب دو ویلا موقتاً متوقف شد.

رییس‌‎کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با رد اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور، اجرای حکم مجدداً ابلاغ شد و دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ضمن صدور اخطاریه جهت تخلیه وسایل و تجهیزات، ۹ ویلای باقیمانده را به طور کامل قلع و قمع کرد.

حمایت

منتشر شده در دوشنبه, 13 مرداد 1399 09:26

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش